شوبمن گیل بازیکن کریکت برای صدای پاویترا پرابهاکار مرد عنکبوتی هندی

سازندگان روز دوشنبه اعلام کردند، ورزشکار جوان شوبمن گیل، صدای خود را به مرد عنکبوتی هندی در فیلم انیمیشنی آینده مرد عنکبوتی: از طریق کیهان، قرض می دهد. این فیلم که قرار است توسط Sony Pictures Entertainment هند در سراسر کشور منتشر شود، اولین نمایش بزرگ پاویترا پرابهاکار، مرد عنکبوتی هندی است. گیل که در حال حاضر برای گجرات تایتانز در لیگ برتر هند بازی می کند، گفت که مرد عنکبوتی “یکی از نزدیک ترین ابرقهرمانان” است. این جوان 23 ساله نسخه هندی و پنجابی این فیلم را دوبله خواهد کرد.

از آنجایی که این فیلم اولین باری است که یک مرد عنکبوتی هندی روی پرده نمایش می‌دهد، برای من تجربه خوبی بود که صدای پاویترا پرابهاکار مرد عنکبوتی هندی خود را به هندی و پنجابی انجام دهم. احساس می کنم ابرانسان هستم. من مشتاقانه منتظر اکران این فیلم هستم.

Shawni Panjikaran، مدیرعامل و مدیر عامل Sony Pictures Releasing گفت: 2 ژوئن واقعاً یک مناسبت مهم برای همه طرفداران مرد عنکبوتی در سراسر کشور خواهد بود و ما مطمئن هستیم که همه این فیلم را به اندازه Spider-Man: No Way Home دوست خواهند داشت. بین المللی (SPRI) هند.

پانجیکاران افزود: “ما از شراکت با شوبمن گیل خرسندیم، زیرا او نه تنها یک نماد جوانان است، بلکه یک قهرمان واقعی است که کشور ما را به خوبی در کریکت بین المللی نشان داده است و در عین حال میلیون ها طرفدار را با قهرمانی های خود در زمین مجذوب می کند.”

Spider-Man: Through the Universe در تاریخ 2 ژوئن به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل، تلوگو، کانادایی، مالایالام، گجراتی، مراتی، پنجابی و بنگالی اکران خواهد شد.

این فیلم دنباله‌ای بر مرد عنکبوتی: به درون کیهان ۲۰۱۸ است و در چندجهانی مشترک از جهان‌های متناوب به نام جهان می‌گذرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله