شوالیه سواران کلکته به دنبال تغییر شانس در برابر رویال چلنجرز بنگلور هستند.

شوالیه سواران کلکته ناامید خواهند شد تا کمپین متزلزل خود را تغییر دهند، در حالی که رویال چلنجرز بنگلور به دنبال این خواهد بود که وقتی دو تیم در روز چهارشنبه در IPL در بنگالورو با هم روبرو شوند، اعتماد بیش از حد خود را به سه بازیکن برتر خود کاهش دهند. قهرمانان دو دوره در چهار بازی اخیر خود بی‌خبر به نظر می‌رسند و در خانه و خارج از خانه شکست خورده‌اند. تیم تحت هدایت نیتیش رانا در حال حاضر با تنها دو برد از هفت بازی در رده هفتم قرار دارد. این باخت را می توان تا حد زیادی به عملکرد ضعیف batsmen های KKR نسبت داد. آنها کاپیتان معمولی شریاس ایر و ستاره همه جانبه شکیب الحسن را ندارند.

در باخت یکشنبه 49 ران مقابل چنای سوپر کینگز، انتظار می رفت که خفاش کاران KKR در صدر قرار بگیرند و به جای رتبه برتر شامل ونکاتش آییر، رانا و ان جاگادیزان که تحت فشار سقوط کردند، بیش از 230 امتیاز کسب کردند.

KKR همچنین برای گرفتن کلین شیت از زوج افتتاحیه خود با مشکل مواجه شد. قهرمانان سابق با سونیل نارین، جگادیسان، لیتان داس، جیسون روی و رحمان الله گورباز در صدر قرار گرفتند.

تصمیم آنها برای فرستادن نارین برای باز کردن اینینگ در تیم جگادیسان در برابر CSK نتیجه معکوس داشت زیرا سرخپوستان غربی به دنبال اردک بودند.

اگر دهه پنجاه روی و رینکو سینگ نبود، شکست بدتر بود.

عملکرد این دو، پوشش نقره‌ای در یک رویارویی بی‌نظیر CSK است.

ضربه بزرگ آندره راسل نیز به عنوان یک تمام کننده به طرز بدی شکست خورد. او نتوانست نتایج بزرگی ایجاد کند و این واقعیت که KKR او را به شماره هفت یا هشت فرستاد کمکی نکرد.

تناسب اندام واگن نیز نگران کننده است. او هرگز سهمیه چهار اور خود را در این فصل تکمیل نکرده است زیرا اغلب در حین بولینگ مصدوم می شود.

اما KKR با کمی برتری روانی وارد بازی خواهد شد و اوایل این فصل RCB را با 81 ران شکست داد.

در همین حال، RCB پس از پیروزی هفت ران خود در مقابل راجستان رویالز که در آن زمان صدر جدول بود، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت و مشتاق است که زنجیره بردهای خود را افزایش دهد.

Faf du Plessis و سربازانش چهار بازی از هفت بازی خود را بردند، از جمله دو بازی آخرشان، تا در جایگاه پنجم قرار بگیرند.

بردهای RCB به لطف عملکردهای هیجان انگیز چندین بازیکن به دست آمد.

دو پلسیس در فرم بسیار خوبی بوده است و چند قرن با ویرات کوهلی و گلن ماکسول نیز در فرم خوبی پرورش داده است.

اتکا به این سه نفر به حدی است که آنها تنها کسانی هستند که بخش عمده ای از دوها را به ثمر رسانده اند در حالی که سایر ضربات در شلیک شکست خورده اند.

انتظارات بیشتری از ردیف میانی وجود دارد که شامل دینش کارتیک، ماهیپال لوملور، شهباز احمد و سویاش پرابهودسای است.

در بین پرتاب کننده ها، محمد سراج در فرم پر شوری قرار داشت. دارنده کلاه بنفش 7.17 ران در هر اوور دریافت کرد و با 89 توپ در این فصل بیشترین توپ های نقطه ای را به ثمر رساند.

سراج ماهرانه توسط وین پارنل و هارشال پاتل حمایت می شود.

اضافه شدن وانیندو هاسارانگا اسپینر سریلانکایی نیز برای تیم بولینگ RCB که پیش از این با مشکل مواجه شده بود شگفتی ایجاد کرده است.

RCB در اوایل این فصل توسط اسپینرهای KKR لغو شد و باید کمی محتاطانه بازی کنند مانند وارون چاکرابورتی، سویاش شارما و نارین.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بهنداج، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیذارت کاول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، محمد سراج، هارنشال. پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (سرباز)، رحمانولا گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ان جاگادیسان، وایباشاو ، دیوید ویز، کولوانت هیرولیا، لیتان داس، ماندیپ سینگ، جیسون روی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله