شوالیه سواران کلکته بلند پرواز در مقابل SunRisers Hyderabad، Eye Hat-Trick Of Wins

شوالیه سواران کلکته که پس از ضربه شگفت‌انگیز رینکو سینگ، در روز جمعه در Eden Gardens در رقابت با Sunrisers Hyderabad در لیگ برتر هند، هت تریک خواهند کرد. KKR پس از شروع کمپین خود با یک معکوس در برابر پادشاهان پنجاب در موهالی، دو قهرمان بعید را در دو مسابقه برای راه اندازی کمپین خود پیدا کرده است. اول، حمله شاردول تاکور با خفاش بود که رقبای پر ستاره رویال را در بنگلور غافلگیر کرد زیرا یک توپ 68 توپ 29 باعث شد KKR به اولین برد خود در این فصل برسد، یک پیروزی غالب 81 ران.

رینکوی کم حاشیه پس از انجام بزرگترین دزدی در تاریخ T20، به مزه فصل تبدیل شد و در آخرین اور 31 ران به ثمر رساند تا برنده مسابقه شود.

KKR مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را با سه ویکت در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به لطف ضربه قدرتی باورنکردنی رینکو شکست داد.

قهرمان دو دوره پیشین، که از غیبت کاپیتان خود شریاس ایر و شکیب الحسن ستاره همه کاره خود ضربه سختی خورد و پس از یک حراجی کم‌اهمیت توسط خیلی‌ها خط خورده بود، ناگهان به تیمی تبدیل شد که باید در این فصل شکست بخورد.

این واقعیت که این دو برد بدون کمک های قابل توجهی از سوی ستاره دار قدرتمند آنها، آندره راسل و کاپیتان نیتیش رانا به دست آمد، آنها را حتی خطرناک تر می کند.

در حالی که شاردول و رینکو بدون شک گزینه های پایانی را ارائه کردند، اتاق فکر KKR مایل است ثابت کند که این دو پیروزی اتفاقی نبودند.

با استانداردهای خود، راسل، مهاجم مهیب جامائیکایی، سایه‌ای از گذشته‌اش به نظر می‌رسید، اما در باخت ابتدای فصل مقابل پنجاب کینگز، 35 توپ 19 توپ را به دست آورد.

با امتیاز 0 و 1 در دو بازی آینده، راسل به دنبال اثبات اعتبار خود در تمرینات قبل از بازی روز جمعه خواهد بود.

KKR در سه مسابقه ترکیب‌های ابتدایی متفاوتی را تجربه کرده است و احتمالاً آنها دوباره در برابر SRH تغییر خواهند کرد و جیسون روی بازکننده انگلیس احتمالاً به جای رحمان الله گورباز قرار خواهد گرفت.

بازیکن افغانستان با پنجاه مبارزه خود در برابر RCB تحت تأثیر قرار گرفت، اما با حضور روی به عنوان جانشین شکیب، احتمالاً بازیکن انگلیسی نیز در این بازی حضور خواهد داشت و نارایان جگادیسان ممکن است دستکش های ویکت نگهبانی را بپوشد.

در مورد SRH، طرف تحت رهبری Aiden Markram پس از خریدهای بزرگ مانند هری بروک، مایانک آگاروال و هاینریش کلاسن در حراج روی کاغذ قوی به نظر می رسد.

SRH که مملو از متخصصان توپ سفید بود، اما نتوانست در دو مسابقه اول تاثیرگذار باشد. با این حال، راهول تریپاتی ویژه – یک توپ شکست ناپذیر 48 توپ 74 – آنها را به اولین پیروزی خود در این فصل هدایت کرد زیرا آنها پادشاهان پنجاب را با هشت ویکت شکست دادند.

تیمی که برایان لارا مربی آن است، به دنبال این برد خواهد بود که شتاب پیروزی خود را حفظ کند و به KKR یک مبارزه قدرتمند در خانه بدهد.

تریپاتی در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که نقش دارنده اینینگ را با هم در وسط بازی می کند. تریپاتی کسی است که می تواند ضربه را در میانه فریم و ضد حمله با توانایی خود در تکل اسپین بچرخاند.

SRH امیدوار است که امثال بروک و کلاسن شلیک کنند و جمع بزرگی را به دست آورند.

لود بروک که با 13.25 کرور روپیه قرارداد بسته بود، تاکنون امتیازهای 13، 3 و 13 را به دست آورده است.

یکی از اعضای تیم انگلیس که سال گذشته قهرمان جام جهانی T20 شد، بروک به عنوان بازیکن بازکننده ظاهری نامتناسب به نظر می‌رسید و بد نیست که او را از دستور خارج کنیم.

آنها همچنین یک حمله چرخشی قوی در واشنگتن سوندارا و مایانک مارکانده دارند، تازه از 15/4 او در برابر پادشاهان پنجاب، در حالی که یک حمله سرعتی به رهبری بوونشوار کومار و مارکو یانسن به KKR مبارزه سختی خواهد داد.

یک برد برای KKR که در حال حاضر سوم است، می تواند آنها را به بالای جدول برساند.

جوخه ها:

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، رحمانولا گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ان جاگادیسان، سویاشوارما ، دیوید ویز، کولوانت هیرولیا، لیتان داس، ماندیپ سینگ و جیسون روی.

Sunrisers Hyderabad:آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو جانسن، واشنگتن ساندار، فضلحق فاروکی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگاروال، هاینریش کلااسن رشید، مایانک مارکاند، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سانویر سینگ، آپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکال حسین و آنمالپریت سینگ.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله