“شما ممکن است ذهن های بسیار خوبی داشته باشید…”: حمله کوبنده سه واگ به بازیکنان دهلی کپیتالز

عکس فایل تیم پایتخت دهلی.© BCCI/IPL

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق تیم هند، بازیکنان دهلی کپیتالز را به خاطر عملکردشان در IPL 2023 مورد انتقاد قرار داد. تیم تحت رهبری دیوید وارنر مبارزات خود را در این دوره با چهار شکست متوالی آغاز کرد. لاکنو سوپر جاینتز در بازی ابتدایی خود دی سی را با 50 ران شکست داد و گجرات تایتانز در دومین بازی خود آنها را با 6 ویکت شکست داد. دی سی در سومین مسابقه خود با 57 ران مغلوب راجستان رویالز شد و هندی های بمبئی آنها را با 6 ویکت شکست دادند تا پنجمین شکست متوالی خود را انجام دهند.

اگر با شما صادق باشم، کارکنانی که در آنجا هستند ارزش صفر دارند. مهم نیست تیم شما چقدر قوی است، آنها بازیکنان بدی دارند. شما می توانید هر تعداد که دوست دارید ذهن عالی داشته باشید. رختکن، اگر بازیکنان شما گل نمی‌زنند و ویکت نمی‌گیرند، چه کار می‌کنند؟» سهواگ در Cricbuzz گفت.

“من هرگز آن را درک نمی کنم. شما باید بازیکنانی را انتخاب کنید که بتوانند در مسابقات شما برنده شوند و لازم نیست هر بار آنها را مدیریت کنید. وقتی چنین بازیکنانی داشته باشید، می توانید قهرمان شوید. دهلی چنین بازیکنانی را دارد، اما آنها می توانند استراتژی داشته باشند، در پایان روز، کسانی که به زمین می آیند باید عملکرد خوبی داشته باشند.

ضربه دی سی یک نگرانی واقعی برای تیم بود. در حالی که وارنر همچنان رهبر ترکیب ضربه‌ای ناکارآمد آنها است، پنجه جنوبی نیز با نرخ ضربه‌ای پایین به گل می‌رسد.

دی سی در حال حاضر میزبان رویال چلنجرز بنگلور در مسابقه 20 IPL 2023 در استادیوم ام چیناسوامی بنگلور است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله