شمال شرقی یونایتد پس از اعتصاب دیرهنگام ادریس سیلا ، کرالا را به تساوی 2-2 رساند


ادریسا سیلا بازیکن تعویضی در آخرین لحظات گل تساوی را به ثمر رساند تا به شمال شرقی یونایتد کمک کند کرالا بلاسترها را در بازی سوپرلیگ هند در روز پنجشنبه با تساوی 2-2 برگزار کند. گل های سرخیو سیدونچا (دقیقه 5) و گری هوپر (45) کرالا را از وقت استراحت 2-0 خارج کرد. -شرقی “با یک گربه در بچه گربه خود به خانه برگردید. کرالا پس از یک دقیقه سکوت به احترام مرحوم دیگو مارادونا ، رویای خود را آغاز کرد و سیدونچا در دقیقه 5 به سمت ضربه ایستگاهی سیتیاسن رفت.

بوق تجاری

ضربه محکم به سر اسپانیایی زیبایی بود – توسط هیچ دروازه بان در جهان مهار نشد. عدم حضور سحال عبدالصمد به این معنی بود که سیدونچا بالاتر بازی می کند و این استراتژی جواب می دهد.

در دقیقه 23 هوپر معلم را شل کرد وقتی دفاع شمال شرقی غافلگیر شد. پس از دریافت توپ از هوپر ، سیدونچا آن را به میدان آورد و انگلیسی انگلیسی خود را مقابل دروازه ای باز دید.

اولین ضربه هوپر اما از بالای میله عبور کرد. هر دو تیم تلاش کردند تا پایان نیمه اول ، هنگامی که حرکت تهاجمی کرالا با اشاره داور به نقطه ، موقعیت شفافی را ایجاد کند.

Rakesh Pradhan برای قطع Lalthathang Haulring بسیار سختگیرانه بیان شد. هوپر یک پنالتی را در وسط گرفت.

دروازه بان شمال شرقی Subhashish Roy Chowdhury موفق شد پایش رو در زمین بیاره ، اما لمس توپ برای نگه داشتن توپ کافی نبود.

تیم هایلند نیمه دوم را مثبت آغاز کردند و به زودی به خاطر نیت خود پاداش گرفتند. برخی از دفاع های ضعیف کرالا به اپیا اجازه دادند تا از فاصله نزدیک گلزنی کند.

اما بعداً وقتی در دقیقه 65 یک پنالتی به شمال شرقی اعطا شد ، اپیا تبدیل به یک شرور شد. غنا سعی کرد لالنگماویا را پیدا کند ، اما دومی توسط جسل کارنیرو در یک جعبه نابود شد.

تریاک برای دریافت پنالتی پا به پا کرد ، اما یک ضربه از نقطه به تیر دروازه جلوی ریکوش برخورد کرد. دقایقی پس از غیبت ، سیلاس مهاجم گینه ای جایگزین آپیا شد که همچنان تأثیر بسزایی در بازی خواهد داشت.

طرف نوسا مرتباً در را می زد و به زودی پاداش زحماتشان را گرفت. سیلا در دقیقه 83 موقعیتی را برای گل تساوی از دست داد که ضربه سر او با ضربه سر از بالای دروازه به بیرون رفت.

بالا رفته

اما او قبل از تعقیب آلبین گومز ، دروازه بان کرالا ، با کنترل فوق العاده قفسه سینه بلند Gurdinder Kumar جبران کرد.

در نتیجه ، تساوی باعث شد که شمال شرقی بعد از دو بازی بدون شکست باقی بماند.

مباحث ذکر شده در این مقاله