شریاس ایر پس از ارسال 5 عدد شش، با رینکو سینگ تماس می گیرد. آنچه در پی می آید گفتگوی حماسی است. نگاه کن

کالکته نایت ریدرز (KKR) به رهبری نیتیش رانا (KKR) یکی از باورنکردنی ترین بردها را در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز (GT) در روز یکشنبه به دست آورد. KKR با نیاز به 28 ران از 5 تحویل آخر مسابقه، رینکو سینگ را دید که 5 شش ششه متوالی دود می کند تا بازی را برای تیمش به شکلی تاریخی برنده شود. ضربه رینکو موجی از شوک را در کل انجمن کریکت ایجاد کرد و کاپیتان معمولی KKR، شریاس آییر، که در این فصل به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم خارج است، نتوانست از برقراری تماس ویدیویی با رینکو جلوگیری کند.

ایر وقتی دید که رینکو در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد کار غیرقابل تصوری انجام می دهد، نمی توانست چشمانش را باور کند. او با batsman را صدا کرد که نیتیش رانا کاپیتان اصلی فرنچایز نیز به او پیوست.

این گفتگو به شرح زیر است:

بازار: “Bhaiya, kaise ho؟ (حالت چطوره برادر؟) نقشه خدا!” شریاس: “Rinku Bhaiya Zindabad (زنده باد رینکو!)”.

نیتیش (بعداً به تماس ملحق می شود): “دخ راها تا کی ناهی؟ یعد آ راه های های تری (اینینگ ها را تماشا کردی؟ دلمان برایت تنگ شده است)”

نیتیش: “رینکو که راه ها تا پارسال کی تاره چودونگا ناهی، خاتم کرکه آئونگا. (رینکو گفت مثل پارسال از دستش نمیده. بازی رو تموم میکنه)”

شریاس: فلش بک aa gaya saamne (من فلش بک های اون بازی رو داشتم).

اشاره Nitish و Shreyas به آخرین بازی KKR مقابل Lucknow Super Giants بود که در آن رینکو در تعقیب و گریز ماقبل آخر اخراج شد. نایت رایدرها برای پیروزی 211 توپ تعیین کردند. رینکو 40 توپ از 15 توپ را به ثمر رساند قبل از اینکه KKR تنها با 2 ران شکست خورد.

با این حال، در برابر گجرات تایتانز، رینکو با انجام کاری که قبلاً هرگز در زمین کریکت انجام نشده بود، تیم را از خط خارج کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله