شروع بدون پیروزی فرانکو دی بوئر وقتی هلند با اسپانیا بازی می کند ادامه دارد


انتظار فرانک دی بوئر از اولین پیروزی در حالی که سرمربی هلند پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اسپانیا در یک بازی دوستانه در روز چهارشنبه در آمستردام ادامه دارد. دی بوئر از زمان انتصاب در سپتامبر به عنوان جانشین رونالد کومان ، که پست خود را در بارسلونا ترک کرد ، در حال حاضر چهار بازی بدون پیروزی انجام داده است. اما تساوی دونی ون دبیا اندکی پس از وقفه ، هلندی ها را حداقل برای جلوگیری از شکست در یوهان کرایف آرنا تضمین کرد که اسپانیا از طریق سرخیو کانالس پیش افتاد. تساوی احتمالاً بازتاب خوبی از دو تیم بود که به نظر می رسد توانایی بالایی دارند اما در یک سوم پایانی ضربه خاصی ندارند یا تهدید واقعی نیستند.

بوق تجاری

سرمربی اسپانیایی لوئیس انریکه گفت: “به ثمر رساندن گل سخت ترین چیز در فوتبال است.” “ما بازیکنان خوب و مهاجمان خوبی داریم. گل ها خواهند بود ، من نگران نیستم.”

بحث در مورد تقویم شلوغ نیز مهمات را پس از آنکه ناتان آک از منچسترسیتی 5 دقیقه بعد با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ رفت ، دریافت کرد.

خوزه لوئیس گای از والنسیا نیز مجبور به ترک شد ، البته به دلیل بریدگی بالای چشم چپ و نه عضله.

سرخیو راموس در نیمه دوم به میدان رفت و 176 بازی ملی را به دست آورد و با رکورد جانلوئیجی بوفون در عملکرد بین المللی بازیکن اروپایی برابر شد.

اگر امیدوارند که برخی از جوانان با استعداد بزرگسال باشند ، هلند و اسپانیا ممکن است خود را در گروه دوم محبوب در مسابقات به تعویق افتاده اروپا در تابستان آینده قرار دهند.

با این وجود پس از اینکه ماه گذشته اسپانیا با نتیجه 1-0 از اوکراین شکست خورد و نارنجی زیر نظر دی بوئر با دو شکست و دو تساوی کار خود را آغاز کرد ، همه نیاز به یک پیروزی داشتند.

شاگردان دی بوئر در گروه لیگ ملت ها سوم هستند ، در حالی که اسپانیا در بهترین نقطه قرار دارد ، در بالای جدول قرار دارد اما یک امتیاز بیشتر از آلمان و اوکراین است.

نیمه اول فشرده بود ، هیچ تیمی نتوانست مسئولیت آن را بپذیرد و فقط یک ضربه توسط کانالس در دقیقه 18 – اولین گل بین المللی او – بود تا آنها را از هم جدا کند.

Canales شوت خوبی از زاویه به کرنر زد ، اما از بسیاری جهات مدیون مدیریت آلوارو مارات بود که به گل رفت و پاس عالی را انتخاب کرد.

بالا رفته

هلندی ها در ابتدای دوره دوم با استفاده از دفاع ضعیف اسپانیا در یک سطح قرار گرفتند. عبور اوون ویندال در سمت چپ به وی این امکان را داد تا دو هدف هلندی را دور بزند قبل از اینکه به عقب برگردد و در انتهای محل قرار گرفتن ون دی بایک بدون مارک قرار بگیرد.

هلند بهترین افتتاحیه را برای پیروزی در آن داشت ، اما یونای سیمون اسپانیایی اولین ضربه خود را در دروازه با یک ضربه محکم برای انکار ممفیس دپای رقم زد و سپس در مقابل لووک د یونگ روی پای خود ایستاد که ناپدید شد و شانس از بین رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله