شب‌های بی‌خوابی برای توخل، سرمربی بایرن مونیخ قبل از دیدار منچسترسیتی.

توماس توخل به قدری در بازی بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غرق شده است که خوابیدن این بازیکن آلمانی قبل از بازی اول روز سه شنبه برای او مشکل بود. توخل بایرن را به ورزشگاه اتحاد می برد تا آنها یک قدم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار نزدیک شوند. این بازیکن 49 ساله در فینال 2021، چلسی را به پیروزی مقابل سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا رساند و در سپتامبر گذشته از باشگاه لیگ برتری اخراج شد. توخل اکنون در وقت اضافه کار می کند تا بتواند دوباره گواردیولا را شکست دهد.

این به معنای قطع شدن خواب برای سرمربی بایرن در آماده سازی است و او در مورد برنامه های تاکتیکی خود فکر می کند.

سعی می کنم زود بخوابم. توخل روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: فقط امیدوارم بتوانم بخوابم.

“بهترین آمادگی خواب است، اما گاهی اوقات وقتی به چیزهایی فکر می کنید، خوابیدن سخت است.

امروز صبح خیلی زود از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم به زمین تمرین بروم چون نمی توانستم بخوابم. من فقط به مسابقه فکر می کردم.”

توخل که ماه گذشته جانشین جولیان ناگلزمن اخراج شده در بوندسلیگا شد، برای یازدهمین بار در دوران مربیگری خود به مصاف گواردیولا خواهد رفت.

این آلمانی تنها سه دیدار قبلی خود را برده است، اما فینال لیگ قهرمانان اروپا بر تمام دیدارهای دیگر برتری دارد، حتی اگر توخل بخواهد آن شب خاطره انگیز در پورتو را کم اهمیت جلوه دهد.

او گفت: «فکر نمی‌کنم بتوانم از بازی‌های دیگری که مقابل پپ انجام داده‌ام چیز زیادی یاد بگیرم.

کاری که پپ انجام می دهد منحصر به فرد است. ما سعی خواهیم کرد راه حل هایی پیدا کنیم اما برای ایجاد مشکل برای سیتی به یک بازی کامل نیاز داریم.

ما به این فینال اشاره نکردیم و آن را انجام نخواهیم داد. برای من بسیار شرم آور خواهد بود. ما اکنون روی تیم خود تمرکز کرده ایم.”

– “استاندارد طلایی” –

سیتی که در چهار فصل از پنج فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده است، پس از پیروزی در هشت بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها، با فرم خوبی وارد بازی شده است.

توخل با اعتراف به اینکه بایرن در قرعه کشی ضعیف است، گفت: “این چالش اصلی پیش روی ماست. آنها استاندارد طلایی فعلی ما هستند.

ما می‌خواهیم به آن عمل کنیم، اما تیم حق دارد پس از نتایج و عملکردهایمان در لیگ قهرمانان اروپا تا کنون مطمئن باشد و باید تلاش کنیم تا آن را ادامه دهیم.

«شاید ما نقش یک آدم ضعیف کوچک را بازی می کنیم که مشکلی نیست. ما سعی خواهیم کرد حداکثر استفاده را از آن ببریم. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و در اوج باشیم.”

توخل که تیمش در صورت رسیدن به نیمه نهایی می تواند به مصاف تیم سابقش چلسی برود، اصرار دارد که در بازگشت به انگلیس انگیزه اضافی برای بازی احساس نمی کند.

“هیچ انگیزه دیگری لازم نیست. از هر روز در انگلیس، تمرین در انگلیس و لیگ برتر لذت بردم. خوشحالم که برمی گردم و به این فضا باز می گردم.”

وقتی سوت به صدا در می‌آید، این همه شادی و افکار احساسی وجود نخواهد داشت. سپس تا سوت پایان بازی خواهیم جنگید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله