“شاید همه چیز شخصی بود…”: واکنش آنیل کومبل، ستاره های هندی دیگر به جنگ لفظی ویرات کوهلی، گوتام گامبیر

در جریان بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در روز دوشنبه در لاکنو اوضاع از کنترل خارج شد. در این دیدار چندین مذاکره داغ بین بازیکنان صورت گرفت. با این حال، دو نفر از آنها مورد توجه قرار گرفتند. یکی بین ویرات کهلی، کاپیتان سابق RCB و نوین الحق، بازیکن LSG، که اهل افغانستان است، بود. مورد بعدی و گویاتر، بین مربی LSG گوتام گامبیر و کوهلی اتفاق افتاد. گمبیر دیده شد که به کوهلی چیزهای پر جنب و جوشی می گوید.

بازیکنان و بزرگان سابق هند در پلتفرم های مختلف درباره این موضوع اظهار نظر کرده اند.

رابین اوتاپا ستاره سابق هند و CSK است
“آن دست دادن ها واقعی بود و بعد از بازی فقط چند کلمه بود. راستش تماشایش سخت است و برای بازی خوب نیست. من می دانم که هر دو شخصیت آتشین هستند زیرا گوتام گامبیر قلب خود را در آستین خود می پوشاند و ویرات کوهلی همان است.

آنیل کومبل کاپیتان و مربی سابق هند است
“احساسات زیادی دخیل هستند، اما لازم نیست آنها را آشکارا نشان دهید… می توانید در زمین اختلاف نظر داشته باشید، می توانید با حریفان مبارزه کنید، می توانید با عصبانیت در زمین چیزهایی بگویید. اما وقتی بازی تمام شد، فقط باید دست بدهید و کلاه خود را بردارید، نه برای بازیکن، بلکه برای بازی، زیرا این چیزی است که باید به آن احترام بگذارید. نمی دانم چه گفته شد، ممکن است برخی چیزها شخصی بوده باشد. این چیزی است که شما در زمین کریکت نمی خواهید. و با ویرات و گوتام و هرکسی که درگیر آن بود، این بهترین چیز برای دیدن نبود.

مورالی کارتیک، چرخنده سابق هند
10 سال است که ادامه دارد و من حدس می‌زنم هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد خاموش شود، همانطور که (شعله) شروع می‌شود، اما هر چه که باشد، خوب نیست.»

مانوج تیواری، بازیکن هند و بنگال
BCCI باید در چنین شرایطی مداخله کند. شما سفیران کشور و بازی هستید. اینطوری عکس العمل نشون نده این یک تورنمنت محبوب در سراسر جهان است که بسیاری از مردم آن را می بینند، به ویژه جوانان … که می خواهند با تماشای آن رشد کنند. بازیکنانی مانند ویرات.

مایک هسون، مدیر عملیات کریکت، RCB
حدس می‌زنم بعد از آخرین بازی اینجا در استادیوم چیناسوامی، جایی که آخرین توپ را از دست دادیم، همیشه به نظر می‌رسید که برای گرفتن این توپ ناامید بودیم. من حدس می زنم شما آن را دیده اید که هر از گاهی می جوشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله