“شاهین افریدی که همه ما می خواهیم”: ستاره پاکستان اولین ویکت بین المللی را پس از پیروزی PSL به دست آورد. نگاه کن

شاهین افریدی یکی از پنج بازیکن سری T20I مقابل افغانستان بود.© AFP

شاهین افریدی، ستاره پیستور، که اخیراً قلندرز لاهور را به دومین قهرمانی متوالی خود در سوپر لیگ پاکستان (PSL) هدایت کرد، در اولین مسابقه T20I مقابل نیوزلند در ورزشگاه قذافی لاهور به میدان رفت. با این حال، شاهین که برای سری T20I در برابر افغانستان استراحت داشت، طولی نکشید تا علامت خود را بگذارد، و در اور دوم ضربه ای زد تا ویل یانگ را حذف کند، کسی که برای لانژ تند رفت اما فقط توانست یک لبه داخلی ضخیم داشته باشد. توپ در وسط و دور از کنده ها رعد و برق می زد.

در حالی که طرفداران تیم کریکت پاکستان از دیدن بازگشت شاهین به صحنه خوشحال بودند، حارث رئوف با بهترین بازی های حرفه ای خود نمایش را به لرزه درآورد و الهام بخش پاکستان برای پیروزی بزرگ بر کیوی ها شد.

پس از اینکه کاپیتان بابر اعظم در صدمین بازی خود در T20I به ضربه زدن برگزیده شد، فخار زمان و سایم ایوب هر کدام 47 دوش به ثمر رساندند و در مجموع 79 ران برای ویکت سوم به دست آوردند تا پاکستان در 19.5 اور به 182 برسد.

رئوف، یکی از پنج بازیکنی که برای آخرین سری بازی پاکستان مقابل افغانستان از استراحت برگشته بود، بهترین آمار دوران حرفه ای خود را 4-18 به دست آورد، زیرا نیوزیلند در 15.3 اوور 94 بازی را از دست داد.

عماد وسیم چرخاننده بازوی چپ در تنها اوور خود با نتیجه 2-2 به پایان رسید – هر دو ویکت خود را از تحویل متوالی خارج کرد.

مارک چپمن با 27 توپ 34، شامل چهار مرز و 6 گل برتری را به ثمر رساند، در حالی که کاپیتان تام لاتام با 24 توپ 20 گلزنی کرد.

بهترین ارقام قبلی رئوف T20 4-22 نیز در برابر نیوزیلند در شارجه در سال 2021 به دست آمد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله