“شاهید افریدی است؟”: ​​توییتر از ضرب و شتم انفجاری شاهین افریدی به شدت غوغا کرد

شاهین افریدی در بازی پاکستان مقابل نیوزلند© توییتر

شاهین افریدی ممکن است به خاطر بازی های درخشانش در بولینگ شناخته شود، اما این مهارت او در ضربات بازی بود که در چهارمین ODI بین پاکستان و نیوزلند در روز جمعه به نمایش گذاشته شد. این چپ دست در فینال اوور اینینگ پاکستان، 22 ران از بلر تیکنر بیرون آمد و تنها با 7 ران، اینینگ خود را با 23 ران به پایان رساند. شاهین اوور را با شش ضربه توپ دوم شروع کرد و آن را با یک مرز قدرت از طریق منطقه پوشیده دنبال کرد. توپ بعدی دوباره به طول می انجامد که او آن را گسترش می دهد و اگرچه توپ بعدی یک اردک بود، آخرین توپ از وسط ویکت به جایگاه ها برخورد کرد.

توییتر با ضربه زدن درخشان او به وجد آمد و مقایسه با پدرزن شهید افریدی طولی نکشید.

رفتن به چهارمین ODI، یک قرن بعد از بابر اعظم، هجدهمین دوره او در قالب، و کمک های دیگران به پاکستان کمک کرد تا 334 را ارسال کند.

بابر در این فرآیند به سریع ترین 5000 دویدن ODI تبدیل شد و در نود و ششمین دوره ODI خود به نقطه عطف دست یافت. این رکورد قبلا در اختیار هاشم آمله بود که در 101 اینینگ به این رکورد دست یافت.

پاکستان همچنین با پیروزی در چهارمین ODI در برابر نیوزیلند در کراچی در صدر جدول رده بندی تیمی ODI مردان ICC قرار گرفت. میزبان که اکنون با یک بازی باقی مانده با نتیجه 4-0 در این سری پیش است، 113 امتیاز رنکینگ دارد و از نظر تعداد اعشار از استرالیا و هند بالاتر است.

پاکستان که قبل از شروع این سری، با 106 امتیاز در رتبه بندی ODI در رتبه پنجم قرار داشت، با تعقیب اهداف بلند در دو ODI اول، در بهترین حالت قرار داشت.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله