شادی شوبمن گیل به ناامیدی تبدیل می شود زیرا روتوراج گایکواد ستاره اخراجی CSK به دلیل از دست دادن توپ مهلت می گیرد. نگاه کن

جشن شوبمن گیل کوتاه مدت بود.© BCCI/IPL

پس از یک مرحله لیگ هیجان‌انگیز، پلی آف IPL 2023 با یک مسابقه مهم مقدماتی 1 بین قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز آغاز شد. بعد از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم گرفت کاسه بازی را انتخاب کند، زمانی که دارشان نالکنده، روتوراج گایکواد، بازکننده CSK را در سومین توپ اوور اخراج کرد، GT پیش افتاد. ستاره خوش فرم GT شروع به جشن گرفتن کرد اما بعد از مدتی متوجه شد که این یک توپ بدون توپ است. غیواد در ادامه نیم قرن گلزنی کرد.

تماشا کنید: شادی گیل کوتاه مدت است زیرا ستاره CSK به دلیل نداشتن توپ مهلت می گیرد

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز سه‌شنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در چنای در اولین مرحله مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در برابر چنای سوپر کینگز به میدان برود. مرحله لیگ به پایان رسید و کار به پایان رسید. گجرات تایتانز برای حضور در فینال به مصاف چنای سوپر کینگز در استادیوم MA Chidambaram خواهد رفت.

چنای سوپر کینگز، قهرمانان چهار دوره، در زمین خانه خود هستند و از حمایت قابل توجهی برخوردار هستند. MS Dhoni و سربازانش هشت بار در مراحل لیگ قهرمان شده اند که پنج مورد از آنها در Chepauk بوده است.

GT یک تغییر در تیم خود دارد و دارشان نالکنده جایگزین یاش دیال می شود در حالی که CSK با همان تیم بازی می کند.

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT پس از پرتاب گفت: “ما ابتدا بولینگ خواهیم کرد. شنیده ایم که مسابقه برگزار می شود، بنابراین می خواهیم دقیقاً بدانیم چه چیزی را تعقیب کنیم. به ما گفته شد که پس از پایان در 2 تیم برتر استراحت کنیم، اما ما نمی خواهیم، ​​می خواهیم متمرکز بمانیم و کریکت خوبی بازی کنیم. ما تیم باهوشی هستیم، فقط یک طرفه بازی نمی کنیم، سعی می کنیم بهترین نتیجه را از ویکت بگیریم و خود را تطبیق دهیم.دارشان نالکنده می آید برای یاش دیال.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله