“سیستم بررسی کوهلی”: کاپیتان RCB ایستاده Virat تماس های درست DRS را علیه PBKS در IPL 2023 انجام می دهد توییتر تحت تأثیر قرار گرفت

طرفداران کریکت در سرتاسر جهان نگاهی اجمالی به ویرات کوهلی، کاپیتانی که به جای فاف دو پلسیس، کاپیتان معمولی رویال چلنجرز بنگلور، که در حال بهبودی از مصدومیت است، در مسابقه IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز در موهالی در روز پنجشنبه دیدند. و این مسابقه برای RCB شیرین شد زیرا آنها با 24 ران پیروز شدند. کوهلی که در گذشته کاپیتان RCB و تیم کریکت هند بوده است، نیم قرن گلزنی کرد و همچنین با تماس های DRS خود تحت تاثیر قرار گرفت.

در اوور اول، داور پس از درخواست تجدیدنظر LBW توسط محمد سراج، آثاروا تاید، بازکننده PBKS را رد کرد. کهلی بلافاصله برای بررسی رفت و این تصمیم لغو شد. سپس در اور چهارم، دوباره سراج، کوهلی دوباره DRS گرفت، پس از اینکه لیام لیوینگستون از PBKS در درخواست تجدیدنظر LBW رد شد. و بار دیگر حق با کهلی بود و تصمیم باید لغو می شد.

کاربران توییتر تحت تاثیر قرار گرفتند.

در صحبت از این مسابقه، Faf du Plessis علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه دنده قبل از اینکه محمد سراج بهترین عملکرد خود را در IPL انجام دهد تا پیروزی 24 ران رویال چلنجرز بنگلور در برابر پنجاب کینگز را در روز پنجشنبه به دست آورد، ضربه خاصی را ایجاد کرد. دو پلسیس که به دلیل مصدومیت به عنوان “مهاجم” بازی می کرد، 84 توپ از 56 گل به ثمر رساند و یک ویکت 137 دونده را با کاپیتان ویرات کوهلی (59 بر 47) به اشتراک گذاشت تا RCB را به 174 برای چهار پس از سقوط هدایت کند. در خفاش

اگرچه کاپیتان با فرم شیخار داوان برای دومین بازی متوالی در دسترس نبود، پنجاب قدرت شلیک کافی برای تعقیب 175 را داشت اما در اوایل تعقیب، ویکت های زیادی را از دست داد.

سراج با توپ جدید و همچنین در اورهای مرده ویکت گرفت تا در نهایت در چهار اوور امتیاز 4/21 را به دست آورد و پیروزی مورد نظر تیمش را تضمین کند. ضد حمله جیتش شارما 41 بر 27 برای پنجاب بی نتیجه بود.

این سومین برد RCB در شش بازی بود، در حالی که پنجاب سومین شکست خود را در شش بازی متحمل شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله