سوپرلیگ هند: آنتونیو هاباس ، رابی فاولر در انتظار اولین دربی در کلکته در لیگ


در اولین جمعه در سوپرلیگ هند (ISL) یکی از قدیمی ترین رقابت های فوتبال در جهان و شاید بزرگترین و مهمترین مکان در فوتبال هند ، سوپرلیگ هند. ورزشگاه میدان ، واسکو. وقتی این دو وزنه بردار در اوایل سال جاری وارد لیگ برتر فوتبال هند شدند ، انتظار و هیجان زیادی در مورد این دیدار خاص در بین کل برادری فوتبال وجود داشت. “بنگال شرقی” با هدایت سرمربی جدید اسطوره سابق باشگاه لیورپول ، رابی فاولر ، که تیم جدید را به عهده می گیرد ، مشتاق خواهد بود که مبارزات خود را برای پیروزی باز کند.

بوق تجاری

“بنگال شرقی” به یک ترکیب چالش برانگیز از بازیکنان با استعداد هند ، از جمله Jeje Lalpehlua ، Eugene Lingdo و Balvant Singh افتخار می کند. نیروهای خارج از کشور آنها ، به رهبری کاپیتان دیلن فاکس به همراه ستاره های باتجربه ای مانند آنتونی پیلکینگتون و ژاک مگوم ، با تصدی سمت دوم سرمربیگری ، به فاولر اطمینان می دهند.

“تیم ما پر از رهبران است و دنی در بین رهبران رهبر است. من به او اعتقاد دارم و احساس می کنم او بصیرت لازم را دارد تا SCEB را به جلو منتقل کند زیرا ما برای اولین بازی خود ، دربی بزرگ آماده می شویم. من صحبت خوبی با او داشتم و او نشان داد گرسنگی ، مانند بقیه کالا برای تیم تحویل خواهد داد. ”فاولر در یک انتشار رسمی ISL گفت.

با این حال ، این بازیکن انگلیسی در مقابل آنتونیو لوپز حباس ، مربی ATK Mohun Bagan ، که در چهارمین فصل ISL خود به میدان می رود ، وظیفه خواهد داشت. حباس با کسب دو عنوان ISL فاقد تجربه است. عمق زیاد ترکیب ATKMB همچنین به این معنی است که تیم Habas به عنوان تیم های محبوب شروع خواهد کرد.

بالا رفته

مارینرز کار خود را با پیروزی یک بر صفر مقابل کرالا بلاستر و با پیروزی مقابل رقبا آغاز کرد ، شاید فقط به آنها در طول فصل نیاز داشت.

حباس گفت: “دربی یک مسابقه ویژه است و برای من مهم است زیرا من می دانم که تنش در کلکته چیست و برای هواداران چه معنایی دارد. ما باید احترام بگذاریم و سعی کنیم هواداران خود را در کلکته هدیه کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله