سوپرغول های جنجالی لاکنو با آزمون راجستان رویالز در IPL 2023 روبرو می شوند.

لاکنو سوپرجاینتز با دمیدن گرم و سرد به دنبال انجام تمام پیشنهادات و بازگشت به مسیرهای پیروزی در دیدار روز چهارشنبه، راجستان رویالز، رهبر راجستان خواهد بود. با سه برد و دو باخت تا به امروز، LSG تیمی مملو از استعداد است، اما گاهی اوقات آنها یکی دو ترفند را از دست داده اند تا دو بار خود را در تیم بازنده ببینند. در آخرین بازی خود مقابل پنجاب کینگز، لاکنو نتوانست دوندگی کافی در اوورهای میانی داشته باشد و باعث شد تا آنها 10-15 ران کوتاه داشته باشند. در حالی که بازگشت KL Rahul به فرم با 56 توپ 74 یک نکته مثبت بزرگ است، LSG از موقعیت های گلزنی که در اورهای میانی از دست داد ناراحت خواهد شد.

لاکناو با کایل مایرز در راس و نیکلاس پوران و مارکوس استینیس در وسط که قادر به نابودی هر مخالفی هستند، هیچ کمبودی در قدرت ضربه زدن ندارند.

در حالی که مایرز کار خود را در نیمه اول انجام داده است، ممکن است نیاز داشته باشد که بعد از شش اور اول به ایجاد یک شراکت فکر کند، به خصوص در شرایطی که دیپک هودا در تلاش برای رسیدن به اوج است.

در مقابل PBKS، LSG نیز مرتکب این اشتباه شد که راوی بیشنای با استعداد را خیلی دیر به میدان آورد و به batsmen ها اجازه داد تا اورهای نهایی را تعقیب کنند.

بیشنوی یک مشتری حیله گر با گوگولی بداخلاق است و کاپیتان راهول ممکن است به جای اینکه او را برای شلیک های مرگبار نگه دارد، از او در وسط استفاده کند.

کریشناپا گوتهام و کرونال پاندیا نیز به خوبی از پس نقش های خود برآمده اند.

در میان بولرهای سریع، LSG سرعت داغ مارک وود و آوش خان را دارد. یودهویر سینگ چارک نیز پس از یک پیروزی پر شور دو ویکت در اولین بازی مقابل پنجاب به دنبال ادامه روند خوب خود خواهد بود.

با این حال، کار سختی برای لاکنو خواهد بود که گاری سیب رویالز را بر هم بزند، کسانی که مانند یک ماشین روغن‌کاری شده با یک هت تریک از بردها می‌دویدند تا مقام اول جدول رده‌بندی IPL را به دست آورند.

RR یک ترکیب ضربه‌ای قدرتمند با بازیکنانی مانند Yashaswi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson دارد که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در اوور دوندگی کافی داشته باشد.

در حالی که باتلر با 204 ران بیشترین امتیاز را برای آنها به دست آورد، جیسوال برای 136 ران خود در IPL امتیاز 149.45 را به دست آورد.

و هنگامی که این دو در روز پیش مقابل GT کوتاهی کردند، کاپیتان سامسون از فرصت استفاده کرد و با 60 توپ 32 تیم را نجات داد، در حالی که شیمران هتمایر هند غربی کار را با 26 توپ 56 به پایان رساند.

Devdutt Padikkal نیز به بازی های کوتاه آمد اما Ryan Parag نتوانست از فرصت ها استفاده کند.

RR همچنین دارای اسپینرهای باکیفیتی است که سه گانه یوزوندرا چاهال، آدام زامپا و راویچاندران اشوین زندگی را برای مخالفان سخت کرده است.

این اسپینرها بودند که در مسابقه مقابل چنای سوپر کینگز پیروز شدند، در حالی که ترنت بولت، رهبر سرعت، کار خود را در برابر دهلی کپیتال انجام داد و در اولین مسابقه آن دو ویکت را گرفت تا تعقیب آنها را از مسیر خارج کند.

ساندیپ شارما با سرعت متوسط ​​نیز از تمام تجربیات خود استفاده کرد و به طور مرتب در طول دوره های خود ویکت می گرفت.

تیم (از): لاکنو سوپر غول‌ها: کی‌ال راهول (ج و هفته)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کرونال پاندیا، آمیت میشرا، نیکلاس پوران (هفته‌انه)، نوین الحق، آیوش بادونی، آوش خان، کاران شارما، یودهویر چارک ، یاش تاکور، روماریو شپرد، مارک وود، سواپنیل سینگ، مانان ووهرا، دانیل سامس، پراک منکاد، کریشناپا گوتام، جایدو اونادکات، مارکوس استوینیس، راوی بیشنوی، مایانک یاداو.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (c)، عبدالباسط، موروگان اشوین، راویچاندران اشوین، کی‌ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی سی کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمران هتمایر، جیسون هولدر، یاشاسوی مک‌جایوال، دروو جوری ، دیودوت پادیکال، رایان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

موضوعات مطرح شده در این مقاله