سولسکر ، سرمربی منچستر یونایتد امیدوار است که راشفورد برای آزمون فوتبال وست بروم مناسب باشد

مدیر عامل اوله گونار سولسکر روز جمعه گفت منچستریونایتد امیدوار است که مارکوس راشفورد بتواند از ناحیه آسیب دیدگی شانه که باعث شده او نتواند به وظیفه بین المللی خود با انگلیس عمل کند ، خلاص شود.

راشفورد رقابت های لیگ ملت ها مقابل بلژیک و ایسلند را از دست داد ، اما روز جمعه با ایالات متحده تمرین کرد.

او در سالن بدنسازی تمرین کرد و تحت مداوا قرار گرفت. او امروز در جلسه شرکت کرد. ”سولسکر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. “امیدوارم که او دست خود را بلند کند و بگوید که آماده است. که آن را حل خواهد کرد. فکر می کنم او احساس خوبی دارد. “

نروژی همچنین از میسون گرینوود حمایت کرد تا پس از چند ماه پر از هیاهو دوباره فرم خود را کشف کند.

گرین وود 19 ساله در این فصل نتوانست 90 دقیقه “یونایتد” را پشت سر بگذارد و قبل از دستیابی به موفقیت بین المللی پیروزی در “اورتون” را با نتیجه 3 بر 1 از دست داد.

وی پیش از این پس از نقض پروتکل های COVID-19 از خدمات بین المللی به خانه اعزام شده بود و توسط گرت ساوت گیت در خارج از آخرین تیم انگلیس ترک شد.

سولسکر گفت: “بعضی اوقات شما باید یک قدم به عقب برگردید ، پسر تنها 19 سال دارد و او سال فوق العاده ای را سپری کرد.” “همه افراد ناسالم هستند ، اگر ناسالم هستید ، نمی توانید ورزش کنید.

“او هشت یا نه روز در تمرین غایب بود ، ما فقط آن را دوباره تقویت می کنیم. من در این مورد هیچ شکی ندارم. او سر بسیار خوبی دارد ، و استعداد برای همه وجود دارد. “

در این فصل ، یونایتد نتوانسته است در یک بازی برتر لیگ برتر در اولدترافورد پیروز شود ، اما سولسکر اطمینان دارد که تیمش می تواند بایستد و با اسلاون بیلیچ از وست بروم که از پایین سوم است ، مبارزه کند.