سوریاکومار یاداو با روانشناسی بولر بازی می کند: هند از M.I. کره

هندی‌های بمبئی در تلاش گجرات تایتانز برای کسب مقام برتر در جدول رده‌بندی IPL 2023 کار سختی بودند زیرا سرخپوستان جمعه شب در استادیوم وانکهد بمبئی با 27 ران موفق شدند تایتان‌ها را شکست دهند. این نمایش SKY بود زیرا سوریاکومار یاداو با خفاش نمایش خیره کننده ای را تولید کرد و با امتیاز 103* از 49 توپ، بمبئی را در مجموع 218 دوش منجنیق کرد. سقوط درجه یک گجرات باعث شد که تعقیب و گریز از آنها دور شود، حتی با یک انفجار دیرهنگام از رشید خان، که 79*32 توپ را به ثمر رساند.

این پیروزی باعث شد بمبئی در جایگاه سوم جدول قرار گیرد و آنها را به پایان فصل و راهیابی به مرحله پلی آف نزدیک کند، در حالی که گجرات یک امتیاز از چنای در بالای جدول جلوتر است.

یداو با رفتارهای هیجان انگیز خود که به اولین قرن او در IPL منجر شد توجه را به خود جلب کرد. ضربه او سرخپوستان بمبئی را به چهارمین برد در پنج مسابقه سوق داد که منجر به تشویق ایستاده ظهیر خان، کارشناس JioCinema IPL شد.

«سوریا که می‌دانیم بازگشته است و بهتر و بهتر می‌شود، مخصوصاً در زمان بزرگ. این زمان برای هر تیمی در تورنمنت مهم‌ترین زمان خواهد بود، زیرا شما به پایان مسابقات می‌رسید، یعنی رفتن به پلی آف و کسب بهترین نتایج. وقتی سوریا چنین آهنگی را اجرا می کند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. تیم‌ها از نزدیک به تیم MI نگاه خواهند کرد، زیرا این تیم کلید MI و فصل آنها را در اختیار دارد.”

خفاش‌باز، که با محبت «آسمان» نامیده می‌شود، خط افق بمبئی را با شش بر فراز استادیوم وانکهد نقاشی کرد.

سورش راینا، کارشناس IPL JioCinema، بسیار تحت تاثیر رویکرد سنجیده یداو برای ضربه زدن در شب قرار گرفت: «او با روانشناسی یک بولر بازی می کند. طوری که با شمشیر به زمین می خورد. امروز او دوباره با آرامش ضربتی زد. رویکرد او خوب بود، نیتش خوب بود و به نتایج نگاه کنید. او 103 ران 49 توپ را به تمام زمین زد و آن را با جشن امضای خود به پایان رساند.

تایتان ها شانس کمی برای کسب این برد پس از سقوط بالاترین رتبه شان داشتند، اما هجوم شش تایی دیرهنگام رشید خان باعث سرگرمی هواداران در لحظه آخر شد.

خان از بازیکن برجسته به خاطر ضربه زدنش تمجید کرد: «این یک ضربه فوق العاده توسط رشید خان بود. قبل از اینکه او به بازی خفاش بازی کند، بازی تقریباً خوب انجام شده بود، اما او برنامه های دیگری داشت. این می توانست یک برد بزرگ باشد اما رشیدخان در راه بود. به نظر من، این یکی از بهترین اینینگ‌هایی است که یک بت‌من رده متوسط ​​پایین‌تر در دوره‌های بسیار طولانی در مسابقات IPL بازی کرده است. نوع شش ضربه ای که دیدیم فوق العاده بود.”

(به جز تیتر، این خبر توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده است)

موضوعات مطرح شده در این مقاله