سوره رینا روز پنجشنبه در یک گزارش انگیزشی شایستگی خود را نشان می دهد. تماشا کردن

سوره رینا روز پنجشنبه در یک گزارش انگیزشی شایستگی خود را نشان می دهد.  تماشا کردن

Suresh Raina یکی از بازیکنان مناسب در کریکت محسوب می شود© توییتر


سوره رینا ، کریکت سابق هند ، برای نشان دادن تناسب اندام خود در پیام # انگیزه پنجشنبه ، در توییتر رفت. Raina در آگوست 2020 از همه قالب های کریکت بین المللی انصراف داد. او همچنین به دلایل شخصی از لیگ برتر هند (IPL) 2020 که اخیراً به اتمام رسیده است کنار رفت. حضور او در بخش “Chennai Super Kings” (CSK) از دست رفت زیرا آنها فقط توانستند مقام هفتم را در مرحله لیگ کسب کنند. این مرد 33 ساله ویدیویی را منتشر کرد که در آن چندین تمرین کششی را نشان داد. این عنوان بود: “وقتی واقعاً یک تمرین خوب دارید ، احساس کشش عالی در عضلات می کنید # انگیزه چهارم.”

بوق تجاری

Raina برای IPL 2020 به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) رفت ، اما ناگهان به خانه بازگشت. گزارش رسانه ها می گوید که این امر به دلیل افت اتاق هتل در حباب ایمنی زیستی بوده است ، اما رینا در مصاحبه با NDTV این شایعات را تکذیب کرد. او نشان داد که این یک تصمیم شخصی است.

CSK یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشت ، در شش بازی پیروز شد و در هشت مسابقه شکست خورد.

بالا رفته

حضور Raina بسیار از دست رفته بود ، او از 193 مسابقه IPL با نرخ اعتصاب 137.14 5368 اجرا کرد. وی همچنین دومین فرد در لیست گلزنان تاریخ IPL است. در مسابقات ، او یک تن را به دست آورد ، و در پنجاه سال – 38. او همچنین 493 چهار و 194 شش گل زد. او همچنین اولین کریکت کریکت است که در IPL به 5000 ران می رسد.

برای هند ، Raina یک شرکت کننده مهم در جام جهانی 2011 بود ، که آنها قهرمان شدند. وی همچنین کاپیتان تیم ملی بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله