سورش راینا بهترین IPL 2023 XI را انتخاب می کند، این بازیکن را به جای MS Dhoni به عنوان Skipper معرفی می کند.

سورش راینا بهترین IPL 2023 XI را انتخاب می کند، این بازیکن را به جای MS Dhoni به عنوان Skipper معرفی می کند.

عکس فایل سورش راینا (سمت چپ) و ام اس دهنی.© توییتر

MS Dhoni از دست داد زیرا سورش راینا، ستاره سابق چنای سوپر کینگز، بهترین تیم خود را برای IPL 2023 انتخاب کرد. راینا که بیشتر دوران حرفه ای خود در IPL را برای CSK بازی کرد و با آنها چهار عنوان قهرمانی کسب کرد، به جای آن هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز را به عنوان کاپیتان تیمش معرفی کرد. از ثونی. در همین حال، نیکلاس پوران بازیکن وست هند و سوپر جاینتز لاکنو ویکت گیر راینا برای تیمش انتخاب شد. او یاشاسوی جیسوال و شوبمن گیل را به عنوان بازکننده‌های تیم انتخاب کرد و ویرات کوهلی، سوریاکومار یاداو و رینکو سینگ به دنبال آنها بودند. راویندرا جادجا، محمد شامی، محمد سراج و یوزوندرا چاهال یازدهم را تکمیل کردند.

جانشینانی که راینا برای تیمش انتخاب کرد کامرون گرین، روتورای غایواد، جیتش شارما، ماتیشا پاتیرانا و یاش تاکور بودند.

راینا در گفتگو با مجری برنامه آکاش چوپرا و پارتیو پاتل و ظاهر خان، از انتخاب خود در JioCinema صحبت کرد.
پارتیو همچنین هنگام انتخاب تیمش، دونی را کنار گذاشت، در حالی که زاهیر کهنه سرباز CSK را به عنوان کاپیتان در بهترین ترکیب خود در IPL 2023 قرار داد.

در مورد فصل جاری IPL، CSK به رهبری Dhoni با شکست دادن GT به رهبری هاردیک در مقدماتی 1 به فینال رسید. GT با 20 امتیاز از 14 بازی در صدر جدول قرار گرفت در حالی که CSK با 17 امتیاز از 14 بازی دوم شد.

از سوی دیگر، هندی‌های بمبئی با 81 ران در Eliminator موفق به شکست دادن لاکنو سوپر جاینت‌ها شدند تا مسابقه مقدماتی 2 را با GT برپا کنند. برنده بازی در فینال مسابقات به مصاف CSK خواهد رفت.

GT قهرمانان فعلی هستند زیرا در اولین فصل IPL خود در سال 2022 عنوان قهرمانی را کسب کردند. MI رکورد پنج عنوان IPL دارد، در حالی که CSK با چهار عنوان به دنبال دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله