سناریوی مقدماتی پلی آف IPL 2023: SunRisers Hyderabad، Luckhnow Super Giants چگونه می توانند پیشرفت کنند؟

سان رایزرز حیدرآباد روز شنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در یک مسابقه عظیم لیگ برتر هند (IPL) 2023 میزبان Luckhnow Super Giants است. در حالی که SRH اگر بخواهد در بین چهار تیم برتر به پایان برسد، کار بزرگی در پیش دارد، LSG باید بازی‌های باقیمانده خود را برنده شود تا جایگاه خود را در پلی آف قطعی کند. شاگردان آیدن مارکرام با تنها 4 برد از 10 بازی، با 10 امتیاز تیمی در رده نهم جدول قرار دارند. از سوی دیگر، LSG در پلی آف پنجم است.

از نظر راهیابی به دور بعدی، SRH باید تمام چهار بازی باقیمانده خود را در مرحله لیگ قهرمانی پیروز کند.

در چنین شرایطی در مجموع 8 برد و 16 امتیاز مسابقه به دست خواهند آورد. با این حال، آنها هنوز به نتایج دیگری نیاز دارند تا به نفع خود پیش بروند.

علاوه بر این، آن‌ها باید بازی‌های باقی‌مانده خود را با اختلاف زیادی ببرند تا درصد اجرا خالص خود را که در حال حاضر 0.472- است، بهبود بخشند.

مسابقات باقی مانده برای SunRisers Hyderabad:

SRH در مقابل LSG، 13 مه
GT vs SRH، 15 مه
SRH در مقابل RCB، 18 مه
MI vs SRH، 21 مه

برعکس، LSG در صورت پیروزی در بازی های باقی مانده، مجبور نخواهد بود به نتایج دیگر تکیه کند. تیم تحت رهبری Krunal Pandya با 11 امتیاز از همین تعداد سفر در حال حاضر پنجم است.

بازی‌های باقی‌مانده برای غول‌های بزرگ لاکنو:

SRH در مقابل LSG، 13 مه
LSG vs MI، 16 مه
KKR vs LSG، 20 مه

در صورت پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده، LSG در مجموع ۱۷ امتیاز کسب می‌کند که به‌طور خودکار بازیکنانی مانند راجستان رویالز، رویال چلنجرز بنگلور، کلکته نایت رایدر، SRH و دهلی کپیتالز را از رقابت حذف می‌کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله