سلتیک برای حفظ عنوان قهرمانی اسکاتلند، هارتز را شکست داد

سلتیک در 12 سال 11 عنوان قهرمانی کسب کرده است و هنوز هم می تواند رکورد امتیازات خود را شکست دهد.© توییتر

سلتیک با گلزنی کیوگو فوروهاشی و اوه هئونگ گیو در پیروزی 2-0 مقابل هارتز 10 نفره، روز یکشنبه عنوان قهرمانی اسکاتلند را به دست آورد. این برد با چهار بازی برای مردان آنگه پستکوگلو که به دنبال سه گانه داخلی هستند، عنوان قهرمانی را تضمین کرد. هوپ ها اکنون 11 عنوان در 12 سال به دست آورده اند و همچنان می توانند فصل را با 106 امتیاز به پایان برسانند. سلتیک در تاینکاسل در بهترین حالت خود نبود، اما زمانی که الکس کوکرین درست قبل از نیمه دوم اخراج شد، هارتز با کوهی برای صعود باقی ماند.

کاکرین در حالی که بازیکن ژاپنی روی دروازه انباشته شد، دایزن مائدا را قطع کرد، اما داور نیک والش به بازبینی VAR نیاز داشت تا به دلیل رد فرصت گلزنی، کارت قرمز نشان دهد.

میهمانان وقت خود را صرف کردند تا امتیاز این بازیکن را به حساب بیاورند، اما شایسته بود که کیوگا گل تعیین کننده را در پنجاه و سومین قهرمانی اسکاتلند سلتیک به ثمر رساند.

مهاجم ژاپنی سی امین گل خود در این فصل و پنجاهمین گل خود را برای باشگاه پس از سانتر ریو هاته در 23 دقیقه باقی مانده به ثمر رساند.

کیوگا در حین گلزنی مصدوم شد اما اوه که جایگزین او شده بود برای اطمینان از امتیاز بیرون آمد.

ملی پوش کره جنوبی ارسال آرون موی را با ضربه سر به گوشه دور دروازه برای چهارمین گل خود از زمان پیوستن به سلتیک در ژانویه به ثمر رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله