خشک کردن، صاف کردن و به طور عمده افزایش حجم مو همه مواردی است که مردان برای آن از سشوار استفاده می کنند. سشوار به شما این امکان را می دهد که موهای کوتاه را به سرعت خشک کنید، در حالی که سشوارهای حرفه ای برای موهای کوتاه ضروری نیستند. می توانید از یک سشوار استاندارد استفاده کنید. برای موهای شکننده و نازک یک خشک کن حرارتی ملایم لازم است. سشوار با تکنولوژی یونیزه کننده برای انواع موهای کوتاه مناسب است، زیرا سریع هستند و به موها آسیب نمی رسانند. برای کاربران عادی، مدل سرامیکی انتخاب بهتری خواهد بود زیرا ارزان تر است. سشوارهای یونی و سرامیکی کندتر از سشوارهای تیتانیوم و تورمالین هستند. سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیومی گران‌تر هستند، اما نسبت به سشوارهای یونی یا معمولی عملکرد سریع‌تری دارند و خواص بهتری دارند. یک مدل سشوار که برای هر نوع مویی مناسب است را می توان در تورمالین، تیتانیوم یا ترکیبی از تورمالین، تیتانیوم، سرامیک و سرامیک یافت.

این عیب دارد که بدنه سشوار در حین کار بسیار داغ می شود اما ترموستات آن را خاموش نمی کند. علت: کنتاکت های ترموستات به هم جوش داده شده اند. به منظور محافظت از بدنه پلاستیکی دستگاه در برابر فرسودگی، بیشتر سشوارها از یک ترموستات در مدار الکتریکی تشکیل شده اند که وقتی دما از حد معینی فراتر رفت، دستگاه را خاموش می کند. سشوار جانسون موتور سنگین اثر رطوبت محیط و گرمای داخل دستگاه، کنتاکت های ترموستات فرسوده شده و قدرت مقاومت در برابر آتش را از دست می دهند و در نتیجه جوش می شوند. موتور سشوار روشن است اما هوای گرم از آن خارج نمی شود. علت: پروانه سرگردان. مشکل: پروانه های فن از پلاستیک های معمولی ساخته شده اند که سبک وزن هستند، بنابراین فقط چند سال عمر می کنند و پس از مدتی شکل خود را از دست می دهند. در صورت شل بودن پروانه فن هرگز نباید از چسب برای اتصال مجدد پروانه فن به محور موتور استفاده کنید، زیرا چسب زدن تعمیرات را دشوار می کند.

عناصری که از دست منحرف نمی شوند، قطع می شوند. توصیه می شود نقاط پاره شده را به هم گره نزنید، زیرا اتصالات در هنگام گره زدن به یکدیگر دوام زیادی نخواهند داشت. عنصر را با عنصر مشابه جایگزین کنید. دلیل 2: به عنصر موازی نمی رسد. اگر اهم دقیق نباشد، به احتمال زیاد یک عنصر موازی به عنصر قدرت نمی رسد – یا به این دلیل که سیم اتصال عنصر موازی جدا شده است یا به دلیل خرابی کلید مربوطه. با بررسی اتصالات عنصر شروع کنید.اگر آنها راضی کننده بودند، کلید را با آمپرمتر تست کنید. اگر وقتی عقربه روی صفر بسته است و کلید باز است، کلید روی بی‌نهایت تنظیم شود، کلید سالم است.در غیر این صورت، مشکل از کلید است. هنگام تست سوئیچ یا هر قطعه دیگری، حداقل یک سیم باید جدا شود. عنصر موجود در سشوار با بسته شدن سوئیچ داغ می شود، اما هوا تولید نمی شود.

اگر موهای نازک، صاف و کوتاهی دارید، از سشوار با قدرت وات کمتر استفاده کنید.اگر موهای بلند، پرپشت و مجعد دارید، سشوار با قدرت وات بیشتر انتخاب کنید. اگر موهای کوتاه و نازکی دارید، سشوار بخرید که قدرت وات کمی دارد. بهترین سشوار برای موهای ضخیم، بلند و مجعد، سشوار با وات بالا است. کویل های فلز نیکروم در سشوارها به عنوان منبع گرما استفاده می شود. فلزات نیکل و کروم این فلز را تشکیل می دهند. فلز نیکل یک فلز بی اثر است، بنابراین در توسترها و سشوارها رایج است زیرا اکسید نمی شود. کویل های حرارتی ساخته شده از فلز گرمای ناهمواری تولید می کنند و این هوای داغ و ناهموار وقتی به دمای بالا می رسد به موهای شما آسیب می رساند. سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیومی گرمای یکنواخت تولید می کنند و از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری می کنند.آنها همچنین موهای شما را درخشان و زیبا می کنند.

سشوار مجهز به متمرکز کننده باد خروجی است تا خشک کردن و حالت دادن بهتر را فراهم کند. سشوار از فولاد ضد زنگ و پلاستیک درجه یک ساخته شده است. یک حلقه آویز در انتهای دسته سشوار 1200 وات جانسون وجود دارد. طول آن 21 سانتی متر و وزن آن 574 گرم است. این محصول ساخت ایتالیا است و کیفیت بالایی دارد. جانسون با محصول 1200 وات یک مدل ایتالیایی ساخت ایتالیا می باشد که می توانید روی دسته آن نصب کنید.با سری متمرکز کننده باد خروجی آن، می‌توانید بیشتر روی نقطه‌ای که می‌خواهید موهایتان را حالت دهید تمرکز کنید. نصب و جداسازی این سری بسیار ساده است، کافی است کمی فشار دهید و از سشوار به سمت عقب بکشید. جنس استیل بدنه آن زیبایی منحصربفردی به آن بخشیده و در مقایسه با نمونه های پلاستیکی بسیار مقاوم است. با حلقه های آویز در انتهای دسته، می توانید آن را در صورت عدم استفاده به دیوار آویزان کنید.