“سر سونیل گاواسکار به او گفت…، سانجو سامسون گفت نه”: Sreesanth داستان خیره کننده ای را فاش می کند

کاپیتان راجستان رویالز، سانجو سامسون، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان هندی نسل خود است. اگرچه سامسون نتوانست جایگاه خود را در تیم هند در هیچ یک از این سه فرمت تثبیت کند، اما همچنان بازیکنی است که رسیدن به حداکثر پتانسیل خود را دشوار می بیند. حتی سونیل گاواسکار بعد از اینکه دید دروازه بان ها برای ثبات در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تلاش می کنند، با سامسون تماس گرفت و توصیه های مهمی به او کرد. با این حال، به گفته سرسسانث، سامسون از انجام آنچه گاواسکار به او گفت خودداری کرد.

«سر گاواسکار به او گفت: «حداقل 10 توپ به خودت بده. ویکت را بخوانید. ما می دانیم که شما استعداد زیادی دارید، حتی اگر 0 دویدن در 12 توپ داشته باشید، می توانید در 25 توپ 50 گل به ثمر برسانید.” هنگامی که RR یکی از آخرین بازی های خود را در مرحله لیگ شکست داد، سانجو گفت: “نه، سبک من این است که اینطور بازی کنم. من نمی توانستم آن را تحمل کنم.”

سریزانت در ادامه گفت که سامسون امیدوار است در 6 تا 8 ماه آینده به تیم هند بازگردد

“من ریشه سانجو را دارم. در 4-5 سال گذشته که او را به عنوان یک کریکت باز دیدم، همیشه به او گفتم که در کریکت درجه یک و نه فقط در IPL اجرا کند. اجراهای ثابتی داشته باشد. ایشان کیشان و ریشابه پنت هر دو پیش او بوده اند و هنوز هم هستند. پنت رفته است اما او برمی گردد. من اخیراً با او ملاقات کردم و او کاملاً معتقد است که می تواند ظرف 6-8 ماه برگردد.

Sreesanth با ابراز ناامیدی از فرم سامسون گفت: “اما در این IPL، روشی که سانجو در 2-3 بازی متوالی ضربه زده است…”

در فصل IPL 2023، سامسون در 14 مسابقه 362 دوش با میانگین 30.17 و نرخ ضربه 153.38 به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله