سرپرست مسابقات می گوید: تصمیم “استرالیا” به زودی “


کریگ تایلی ، رئیس اوپن استرالیا روز یکشنبه گفت که پس از گزارش هایی مبنی بر انتقال آن از جایگاه معمول ژانویه ، منتظر “تصمیم سریع” در مورد ترتیب مسابقات است و رافائل نادال از بازیکنان خواست که صبور باشند. در ابتدا ، تایلي مي خواست كه بازيكنان از اواسط دسامبر وارد استراليا شوند تا بتوانند قبل از گرمايش سنتي قبل از گرند اسلم ، 14 روز قرنطينه اجباري داشته باشند. اما این طرح توسط نخست وزیر ویکتوریا ، دان آندروس زیر سوال رفته است ، خصوصاً از آنجایی که ملبورن اخیراً از زیر محاصره چند ماهه برای از بین بردن موج دوم Covid-19 خارج شده است.

بوق تجاری

گزارش شده است که اندروز می خواهد بازیکنان از ابتدای ژانویه به زمین بیایند ، که برگزاری مسابقات پرطرفدار ATP Cup و سایر مسابقات قبل از شروع برنامه ریزی شده Open در 18 ژانویه تقریباً غیرممکن است.

همچنین مشخص نیست که آیا بازیکنان در حین قرنطینه مجاز به تمرین هستند یا خیر.

تایلین در بیانیه ای گفت: “تنیس استرالیا تمام تلاش خود را می کند تا هرچه زودتر تابستان را در تنیس به پایان برساند.”

“ما از نزدیک با دولت ویکتوریا در حال کار بر روی طرحی هستیم که نیاز بازیکنان ، هواداران ، شرکا و کارمندان ما را در نظر بگیرد و به نفع اقتصاد ویکتوریا و استرالیا باشد.

“ما در حال مذاکرات فوری با مقامات محلی بهداشت در مورد الزامات قرنطینه و امنیت زیستی هستیم و اطمینان داریم که به زودی تصمیمی خواهیم گرفت.”

روزنامه عصر ملبورن اعلام کرد که درک می کند مسابقات آزاد استرالیا ممکن است برای یک یا دو هفته به تعویق بیفتد و تاریخ 1 فوریه می تواند تاریخ شروع احتمالی باشد.

اما ملبورن هرالد سان گفت که ممکن است تا اوایل ماه مارس رد شود.

تایلی گفت: “تنیس استرالیا به خوبی از یقین آگاه است ، اما همچنین از تصمیم دولت ایالتی برای اطمینان از ایمنی کل مردم آگاه است.”

نادال ، قهرمان بیست بار گرند اسلم گفت که این وضعیت بی سابقه است و از بازیکنان خواست که صبور باشند.

بالا رفته

وی در فینال ATP در لندن گفت: “ما فقط باید صبور باشیم و شرایطی را كه با آن روبرو هستیم بپذیریم. برای همه دشوار است.”

“ما باید انعطاف پذیر باشیم تا شرایط را درک کنیم و راهی برای بازی در بیشتر مسابقات سال آینده پیدا کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله