سرمربی مورینیو می گوید چلسی بزرگ تحت فشار برای کسب عنوان قهرمانی است – فوتبال

ژوزه مورینیو ، مدیر تاتنهام از “هاتسپور” گفت که هزینه های سخاوتمندانه “چلسی” در آستانه فصل 21-2020 خشم مدیر فرانک لمپارد را برای دستیابی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر بالا برد.

چلسی بیش از 200 میلیون پوند (266.08 میلیون دلار) هزینه كرده است تا ادوارد مندی ، تیم ورنر و كی هاورتز را هدایت كند و بلافاصله آنها را در سال دوم لمپارد رقبای خود كند.

مورینیو ، که تیم “اسپرز” روز یکشنبه مقابل “چلسی” در لیگ برتر بازی می کند ، گفت که فشار مشابهی را احساس می کند ، تیم هایی را که عنوان “چلسی” ، “رئال” و “میلان” را به دست آوردند ، مدیریت می کند.

مورینیو روز جمعه به خبرنگاران گفت: “اگر مورد علاقه شماست ، می دانید چرا”. “شما باید این مسئله را بپذیرید و با آن نوع فشار و مسئولیت مبارزه کنید.

“من در باشگاه هایی بوده ام که مثلاً به لطف سرمایه گذاری های قدرتمندشان قهرمان بازار شده اند. من مجبور شدم با این فشار کنار بیایم. بنابراین اکنون من نیازی به مبارزه با این فشار ندارم ، بلکه فشار دیگری. “

لمپارد که هنگام بازی در چلسی زیر نظر مورینیو از 2004 تا 2007 دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را به دست آورد ، اختلاف نظرهایی بین او و مربی سابقش بازی کرد.

لمپارد گفت: “ما همیشه رابطه خوبی داشته ایم.”

“وقتی ما رهبران باشگاه های بزرگی هستیم که رقیب یکدیگر هستیم ، این واقعا روابط را تغییر می دهد. بد نیست – من مشکلی با آن ندارم. “