سرمربی اسپرز مورینیو از کین در برابر ادعاهای غواصی – فوتبال محافظت می کند

ژوزه مورینیو ، مدیر تاتنهام ، از هری کین در مقابل گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این مهاجم برای بردن یک پنالتی در پیروزی 2-1 تیمش مقابل برایتون و هوو آلبیون در آخر هفته غواصی کرده ، دفاع کرده است. کین با درخواست پنالتی از جانب اسپرز ، آدام لالانا ، هافبک برایتون ، مورد انتقاد قرار گرفت و سپس آن را جریمه کرد.

روز چهارشنبه ، یک روز قبل از سفر اسپرز به لودوگورتس بلغارستان در لیگ اروپا ، از مورینیو در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسیده شد که آیا مهاجم “انگلیسی” یک پنالتی گرفته است؟

مورینیو گفت: “شما گیج شده اید.” از آنجا که شما می توانید در مورد برخی از بازیکنان منچستر یونایتد صحبت کنید ، می توانید در مورد برخی از بازیکنان من سیتی صحبت کنید ، می توانید در مورد برخی از بازیکنان لیورپول صحبت کنید ، می توانید در مورد برخی از بازیکنان چلسی صحبت کنید ، و شما در مورد هری کین صحبت کرد؟

“او در موقعیتی خطرناک توانست توپ را کنترل کند و لالانا یک اقدام بسیار بی پروا انجام داد و مرتکب خطا شد.

“در مورد هوشمند بودن یا باهوش بودن شما چه می گویید؟ هوشمند بودن یعنی نگه داشتن توپ و شلیک و کشتن. این یک خطا بود. “

پرتغالی همچنین این عقیده را که او به بازیکنانش دستور داده تا جنبه بدبینانه تری از بازی خود را در پی پیروزی نشان دهند ، مهار کرد.

“در مورد ما چه می گویی؟” او اضافه کرد. “من در مورد لیورپول صحبت می کنم ، من در مورد من سیتی صحبت می کنم ، من در مورد من یونایتد صحبت می کنم. صحبت از این مجازات ها ، شما می بینید که یک مرد باهوش در حال آمدن است (در نزدیکی) و دمیدن ، او روی زمین خوابیده است.

“در مورد هری کین صحبت نکنید.” وقتی می گویم تیم من باید برای رقابت آماده باشد ، من در مورد آن صحبت نمی کنم. من در مورد پیروزی 2-1 مقابل “برایتون” بسیار دشوار صحبت می کنم … و کنترل بازی. ”