“سرسخت، سرسخت”: سونیل گاواسکار، مدیریت پایتخت دهلی را به دلیل “امتناع از تبلیغ ستاره در فرم” مورد انتقاد قرار داد.

تصویر فایل آکسار پاتل© BCCI

دهلی کپیتالز در IPL 2023 یک بازی فراموش نشدنی داشت زیرا آنها فقط توانستند پنج برد از 14 مسابقه را ثبت کنند. هواداران انتظارات زیادی از فینالیست های IPL 2020 داشتند، اما در جدول امتیازات نهم شدند. علیرغم افرادی مانند دیوید وارنر، کولدیپ یداو، میچل مارش، دی سی به طرز بدی نتوانسته اند در این فصل نقش آفرینی کنند. با این حال، یکی از بازیکنانی که قطعاً از میان جمعیت متمایز بود، آکسار پاتل، بازیکن همه جانبه بود که هم با چوب و هم با توپ سازگار بود. اگرچه آکسار با خفاش دوندگی های زیادی داشت، اما همچنان از او در رتبه های شش و هفت استفاده می شد.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، در مورد آکسار، از مدیریت دی سی انتقاد کرد که علیرغم نمایش های خوب پشت سر هم، او را به صورت ضربتی ارتقا نداده است.

«سپس سرسختانه و تقریباً سرکشی از تبلیغ آکسار پاتل در رتبهٔ ضربتی وجود داشت. این موضوع باعث شد تا راوی شاستری که تا سال گذشته مربی تیم هند بود و توانایی ضربه زدن آکسار را دیده بود، به این فکر کند که آیا چیزی در قرارداد وجود دارد که بگوید پاتل بالاتر از شماره 7 در ترتیب ضربه زدن ضربه نمی زند.” ستون برای Sportstar.

آکسار IPL 2023 را با مجموع 283 راند با نرخ ضربه 139.41 به پایان رساند. به غیر از این، او 11 ویکت اسکالپ کرد.

در مورد دی سی، آنها آخرین بازی خود را در روز شنبه مقابل چنای سوپر کینگز انجام دادند که در آن با 77 ران شکست مواجه شدند. سوپر کینگز سپس در مرحله مقدماتی 1 گجرات تایتانز را شکست داد و به فینال رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله