سرخپوستان بمبئی XI در مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا هریتیک شوکین مکانی پیدا خواهد کرد؟

IPL 2023: MI در بازی بعدی به مصاف CSK خواهد رفت© BCCI

هندی‌های بمبئی روز شنبه در مسابقه IPL 2023 به مصاف چنای سوپر کینگز خواهند رفت. قهرمانان پنج دوره پس از پیروزی خیره کننده بر پنجاب کینگز وارد این دیدار خواهند شد. بازیکنانی مانند ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو و تیلاک وارما تیم خود را به برد هفت ویکت در تعقیب و گریز 215 هدایت می کردند. با توجه به اینکه زمین استادیوم MA Chidambaram مناسب با چرخش است، MI احتمالاً هریتیک شوکین جوان را در ترکیب یازده بازی خود خواهد داشت. برای تقویت حمله چرخشی خود.

بازگشت جافری آرچر نویدبخش خوبی برای بمبئی است، اما او باید ویکت‌ها را انتخاب کند در حالی که دیگر بول‌بازان وظیفه اقتصادی بودن را بر عهده دارند.

اسپینر باتجربه پیوش چاولا نقش بزرگی ایفا خواهد کرد اگر MI مجبور شود خفاش‌های CSK را کنترل کند.

ایشان کیشان در پیروزی مقابل پنجاب کینگز در روز چهارشنبه مانند سوریاکومار یاداو به فرم خود بازگشت و این امر باعث خوشحالی مدیریت تیم بمبئی و هواداران می شد.

اگر این دو به غیر از روهیت، کامرون گرین و تیلاک ورما بتوانند بازی را شروع کنند، بول کاران سوپر کینگز کار بزرگی در پیش خواهند داشت.

ویکت‌های استادیوم چیدامبارم برخلاف ویکت‌های کند و کم گذشته که به تیم‌ها اجازه می‌داد به خوبی گلزنی کنند، تاکنون مختلط بوده است. اینکه کدام مسیر برای یازدهمین مسابقه فصل CSK آماده می شود، می تواند روی روند کار تأثیر بگذارد.

MI پیش بینی XI در مقابل CSK: روهیت شارما (C)، ایشان کیشان (WK)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، نهال وادهرا، هریتیک شوکین، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، آکاش مدوال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله