سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل گجرات تایتان، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا آرجون تندولکار باز خواهد گشت؟

رهبران و مدافعان عنوان قهرمانی گجرات تایتانز احتمالاً روز جمعه در ورزشگاه Wankhede سرخپوستان خوش‌بین بمبئی را آزمایش خواهند کرد. علیرغم بهترین ضربه زدن آنها و کاپیتان روهیت شارما که یک کشش ضعیف را با پنج امتیاز تک رقمی روی یورتمه انجام داد، ضربه زدن MI در زمین چمن خانگی تقریباً غیرقابل توقف است. MI 200 یا بیشتر را سه بار تعقیب کرده است، اما حمله بولینگ GT می تواند چالش دیگری برای قهرمانان پنج دوره باشد. MI ممکن است تغییراتی در حمله بولینگ خود ایجاد کند که شاهد نشت اجراها بوده است.

در اینجا چیزی است که ما فکر می‌کنیم بازی هندی‌های بمبئی در مقابل تایتان‌های گجرات می‌تواند باشد:

فرم روهیت باعث نگرانی قهرمانان پنج دوره شده است، در حالی که شریک افتتاحیه او، ایشان کیشان، از سوی دیگر، ثابت نبوده است. با توجه به اینکه رقابت پلی آف به احتمال زیاد به پایان می رسد، هر دو به دنبال بهبود عملکرد خود خواهند بود.

بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم بزرگ‌ترین نکته مثبت برای MI است، که افرادی مانند کامرون گرین، تیم دیوید و تیلاک وارما بیشترین دو را برای او به ثمر رسانده‌اند.

نیهال وادرا یافته‌های فصل برای MI بوده است و دو نیم قرن در همین تعداد گردش گلزنی کرده است.

نگرانی بزرگ‌تر برای MI بولینگ آنها بود که چهار مجموع متوالی بالای 200 را واگذار کردند و تقریباً در برابر RCB دوباره این کار را انجام دادند.

جیسون بهرندورف در غیاب Joffre Archer حمله را رهبری کرد و سه ویکت مهم در برابر RCB گرفت.

ممکن است آرجون تندولکار بازگردد و رایلی مردیث نیز ممکن است برای جایگزینی کریس جردن که در اولین حضورش در MI گران بود، فراخوانده شود.

MI XI در مقابل GT را پیش بینی کرد: روهیت شارما (کاپیتان)، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، نهال وادهرا، تیلکار ورما، کامرون گرین، تیم دیوید، آرجون تندولکار، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف، کومار کارتیکیا

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله