” سرخپوستان بمبئی چنین دانشگاهی هستند…”: ستاره سابق هندی آکاش مادوال را ستایش می کند

عکس فایل آکاش مادولا هندی بمبئی.© AFP

آکاش مادوال با بولینگ پر شور خود توجه ها را به خود جلب کرد زیرا سرخپوستان بمبئی وارد دومین مسابقه مقدماتی IPL 2023 با پیروزی 81 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز در استادیوم MA Chidambaram در چنای شدند. قهرمانان پنج دوره IPL در مسابقه محوری همه کادرها را علامت زدند تا درگیری با مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز ترتیب دهند. برنده این مسابقه در فینال IPL در احمدآباد در 28 می به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت.

بعد از اینکه خفاش‌هایشان کمک‌های ارزشمندی برای هدایت MI به پست 181 برای 8 در پیست چپاوک دوستدار چرخش انجام دادند، مادوال گام‌زن هندی بدون مجوز در میان خفاش‌بازان LSG شورش کرد و با ارقام 5 به 5 در 3.3 اور بازگشت.

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند، شیمر اوتاراکند را به دلیل ارائه چنین نمایشی در مسابقه پرمخاطب تمجید کرد.

ما هرگز ندیده ایم که یک بازیکن بدون پیراهن بر یک بازی پرفشار مسلط شود. آکاش مدهوال در دو بازی اخیر 9 ویکت گرفته است. پاتون در کریکت لایو Start Sports گفت: او برای شرکت MI به مسابقات مقدماتی، شایسته همه اعتبار است. به نقل از ANI.

Pathan همچنین در توییتر از روشی که MI به بازیکنان خود کمک می کند تا پیشرفت کنند ستایش کرد.

“می ایک ایسی دانشگاه های جاها کی فارغ التحصیلی آپکو سوپر ستاره باناتی های. پاتان در شبکه اجتماعی نوشت #Akashmadhwal @mipaltan.

در سال 2018، مادهوال برای رویال چلنجرز بنگلور به عنوان یک بازیکن خالص ظاهر شد اما به عنوان یکی از چهره های مهم MI در بخش بولینگ ظاهر شد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله