سرخپوستان با روحیه بمبئی در درگیری زندگی خود در IPL با تایتان های گجرات روبرو می شوند

سرخپوستان با روحیه بمبئی احتمالاً در بازی حساس لیگ برتر هند در روز جمعه در استادیوم وانکهده، توسط گجرات تایتانز و مدافع عنوان قهرمانی در جدول آزمایش خواهند شد. برای اولین بار در این IPL، برنده پنج بار MI امیدوارکننده به نظر می رسید زیرا آنها با شش ویکت در رویال چلنجرز بنگلور در روز سه شنبه به رتبه سوم جدول امتیازی صعود کردند.

روشی که MI به RCB ضربه زد – تعقیب 200 نفر در 17 اور – دوباره نشان داد که ضربات آنها چقدر موفقیت آمیز بوده است، حتی وقتی آنها ترتیب را برای دومین بازی متوالی تغییر دادند تا نرخ اجرای خالص خود را افزایش دهند.

علی‌رغم اینکه روهیت شارما و کاپیتان برتر آن‌ها با پنج امتیاز تک‌نفره روی یورتمه حرکت کرد، ضربه زدن MI تقریباً غیرقابل توقف در اینجا در ورزشگاه Wankhede بود زیرا آنها با موفقیت دو بار در سه تلاش به هدف 200 یا بالاتر رسیدند.

حتی در مقابل پادشاهان پنجاب، MI با 201 برای 6 در تعقیب 215 پاسخ داد.

با این حال، مشکل MI امسال به فرم روهیت یا غیبت جاسپیت بومرا یا جافری آرچر محدود نمی شود، بلکه بولینگ آنها که چهار مجموع متوالی بالای 200 را واگذار کرده است و تقریباً در برابر RCB دوباره انجام داده است. در سه بازی اخیر در اینجا، تیم‌های حریف امتیازهای 214/8، 212/7 و 199/6 را به ثمر رسانده‌اند که از یک ویکت تخت و شرایط ضربه‌زنی ایده‌آل حداکثر استفاده را می‌کنند – چیزی که GT نیز دوست دارد آن را هدف قرار دهد.

بولینگ MI در برابر RCB خوب عمل کرد و حمله خود را در وسط متوقف کرد، اما GT با مشکل نداشتن batsmen های با فرم پایین تر از RCB دست و پنجه نرم نمی کند.

توپ 35 سوریاکومار یاداو 83 و نهال وادهرا دومین 50 توپ فصل باعث شد تا MI یک پیروزی قانع کننده بر RCB به ارمغان بیاورد، اما میزبان می دانستند که نمی توانند هیچ اشتباهی را در برابر GT قدرتمند، که تقریباً بدون چالش در اوج می نشیند، تحمل کنند.

بازگشت سوریاکومار به فرم بزرگ‌ترین نکته مثبت برای MI است، که افرادی مانند ایشان کیشان، کامرون گرین، تیم دیوید و تیلاک وارما بیشترین دو را برای او به ثمر رسانده‌اند. باید دید آیا وارما برای مسابقات روز جمعه آماده است یا خیر.

با این حال، این مسابقه می تواند تا حد زیادی به این بستگی داشته باشد که چگونه ضربات شل MI با هشت اور از رشید خان و نور احمد که در مبارزات انتخاباتی ارشد افغان پیشرفت کردند، کنار می آیند.

با 8 برد در 11 مسابقه، GT در آستانه صعود به پلی آف و تبدیل شدن به اولین تیمی است که این کار را انجام می دهد.

کاپیتان هاردیک پاندیا و مربی اشیش نهرا با موفقیت محیطی مناسب را برای بازیکنان ایجاد کردند که امسال نیز برای این فرنچایز عالی بودند و برای دومین سال متوالی به مدعی قدرتمندی برای عنوان قهرمانی تبدیل شدند.

نکته قابل توجه برای GT این است که آنها در هیچ یک از بازی های خارج از خانه خود شکست نخورده اند و هر سه شکست تاکنون در زمین خود در احمدآباد رقم خورده است.

جفت آغازین Shubman Gill و Wriddhiman Saha یک تهدید بزرگ است و GT لیست بلندبالایی از batsmen ها را دارد که می توانند در پیشنهاد خود برای ارسال مجموع های بزرگ پیش قدم شوند. هاردیک و دیوید میلر با خفاش شلیک می کنند و حضور خطرناک راهول تواتیا بدبختی های بیشتری را به مخالفان اضافه می کند. در واقع، GT یک برد بزرگ در 56 ران مقابل Lucknow Super Giants به ثبت رساند و بالاترین مجموع IPL 227 برای دو نفر را ثبت کرد.

با توجه به اینکه Wankhede بهشتی برای batsmen است، GT از رویارویی قبلی خود با MI در این فصل الهام خواهد گرفت.

GT با ثبت یک پیروزی جامع در 55 ران، 207/6 را به دست آورد و MI را در 152/9 ناچیز نگه داشت.

تیم ها (از): سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، جوفرا آرچر، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان (TD)، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مادوال، رایلی مردیت، شمس مولانی، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک وارما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، راشد خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگالکان ، جایانت یاداو، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودین اسمیت، کی اس بهارات، شیوام ماوی، ارویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

زمان: 19:30 IST. PTI DDV SSC SSC

موضوعات مطرح شده در این مقاله