ستایش “سطح بعدی” روهیت شارما برای یاشاسوی جیسوال صددرصد پس از پیروزی MI بر RR

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، روز یکشنبه گفت که دیدن پیروزی تیمش در مجموع مقابل راجستان رویالز باعث دلگرمی است و یاشاسوی جیسوال، بت‌زن آزمایشی، رقیبش را تحسین کرد و گفت که از قدرت ضربه‌زنی این پسر شگفت‌زده شده است. ضربه درخشان جیسوال با 124 ران به رویالز کمک کرد تا 212 را به مدت 7 مرتبه ثبت کنند. این جوان 21 ساله از 62 زایمانی که با آن روبرو شده بود، 16 مرز و 8 عدد شش داشت. با وجود ضربه بازکننده جوان، رویالز بازی را با شش ویکت شکست داد و سه تحویل خالی داشت.

روهیت خاطرنشان کرد که او پتانسیل را در جیسوال برای انتقال به تیم هندی می بیند.

سال گذشته او (جیسوال) را تماشا کردم، او به سطح جدیدی ارتقا یافته است. از او پرسیدم قدرتت را از کجا آوردی؟ او گفت که به باشگاه رفته است، این برای او، هند و آر آر.آر خوب است.

جیسوال که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، گفت که می‌خواهد به کار سخت خود ادامه دهد و روی این روند تمرکز کند.

“وقتی قرن خود را کامل کردم، نمی دانستم که آیا توپ به مرز رسیده است یا خیر. بنابراین برای همه چیز خدا را شکر کردم. این نکته برجسته بود. قطعاً ممکن است چنین روزهایی وجود داشته باشد. من می خواهم روی روند تمرکز کنم و سخت کار کنم. و ایمان داشته باشید. من مثبت اندیش بوده ام و سبک زندگی خوب و مناسبی داشته ام که کمک می کند. رانندگی مستقیم حرکت مستقیم من است.”

روهیت گفت که از روشی که تیم برای دستیابی به یک مجموع بزرگ انجام داده خوشحال است.

خوب بود که دیدیم چگونه هدف را تعقیب کردیم. بازی گذشته نیز نزدیک بودیم و برای تعقیب آنها عقب نشینی کردیم. پس خوب بود تیم (دیوید) توانایی ها و قدرت های بالایی دارد. این کمک می کند و خوب است.

جافری مصدومیت جدی داشت و می دانستیم که توپ گیرها به تمرین بازی نیاز دارند. اما سرعت او بسیار مثبت بود و ما فکر می‌کردیم که اینینگ‌ها از آسمان نزدیک است.” کاپیتان رویالز، سانجو سامسون، جای خود را به سوریاکومار یداو داد و تیم دیوید، بازی آنها را در ورزشگاه وانکهده از دست داد.

نیم قرن از Suryakumar Yadav (55 توپ از 29 توپ) و 62 دویدن بین تیم دیوید (45 توپ از 14 توپ خارج نشد) و تیلاک وارما (29 توپ از 21 توپ خارج نشد) تعیین کننده بود.

جیسون هولدر، بازیکن قدبلند همه کاره وست هند، گران‌ترین ران در میان رویال‌ها بود، و 55 دوش را تنها در 3.3 اور در شرایط اقتصادی نزدیک به 16 دوش در هر اوور واگذار کرد.

سامسون گفت که سرویس‌های ویژه دیوید، مسابقه را برگرداند.

«در طول تایم اوت فکر می‌کردیم راهی که اسکای (سوریا) می‌رود، فکر می‌کردیم می‌جنگیم و تقریباً این کار را انجام دادیم. اما تیم دیوید کار خاصی انجام داد.» سامسون پس از بازی گفت.

کاپیتان رویالز اضافه کرد که حتی در شکست، تیم استانداردهای بالایی را در تمام بخش های بازی تعیین کرد.

کاملاً خیس بود (در زمین به دلیل شبنم)، نه آنقدر خیس، ما انتظارش را داشتیم، اما تجربه مقابله با آن را داشتیم. روشی که ما بازی کرده‌ایم، 9 بازی اخیری که برنده شده‌ایم یا به آن نزدیک شده‌ایم، استاندارد بالایی را که در آن بازی کرده‌ایم را نشان می‌دهد. سامسون اضافه کرد که جیسوال در سمت اشتباه قرار گرفت، اما من شخصا برای او بسیار خوشحالم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله