ستاره RCB در بازگشت به IPL 2023، “دلم برای اشتیاقم تنگ شده بود…”.

RCB با گنجاندن Kedar Jadhav در ترکیب تقویت شد.© AFP

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) با گنجاندن Kedar Jadhav در ترکیب به عنوان جایگزینی برای دیوید وایلی، که در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023 از ناحیه انگشت پا آسیب دید، تقویت قابل توجهی دریافت کرده است. Jadhav از بازگشت به این تیم هیجان زده است. تیم و مشتاقانه منتظر یک بازی شجاعانه برای فرنچایز هستیم. Kedar Jadhav پیش از این در سال های 2016 و 2017 نماینده RCB بود، با انجام 17 مسابقه و به ثمر رساندن 311 دوش با میانگین 23.92 و امتیاز ضربه 142.66.

پس از صحبت با سرمربی تیم سانجی بنگر، او فاش کرد که چگونه به تیم بازگشته است و از اینکه دوباره با این فرنچایز همراه است هیجان زده است.

“کاملا متعجب، اما خوشحالم. من بسیار هیجان زده هستم و می خواهم از کادر پشتیبانی تشکر کنم که به من این فرصت را دادند تا به تیم ملحق شوم و مطمئن شدم که 110 درصد را ارائه می دهم.

او گفت: “من داشتم تفسیر می کردم و سانجی بای با من تماس گرفت و از من پرسید که چه کار می کنم. بهش گفتم دارم نظر میدم او پرسید که آیا هنوز ورزش می کنم و من گفتم بله – هفته ای دو بار گفتم. بنگر سپس از من در مورد تناسب اندامم پرسید که من به او گفتم که مرتباً به باشگاه بدنسازی سر می زنم و حتی در هتلم از آن استفاده می کنم. خلاصه به او گفتم که حالم خوب است. ساعت را پرسید و گفت با من تماس خواهد گرفت. آن لحظه بود که فهمیدم او با من تماس می گیرد و به من می گوید برای RCB بازی کنم.”

این بازیکن در جام Ranji که اخیراً به پایان رسیده بود در فرم فوق العاده ای بود و امیدوار است که نتایج را برای RCB در فصل جاری IPL نیز تکرار کند.

قیدار جدهاو گفت: «یک سال استراحت کردم، اما بعد متوجه شدم که دلم برای اشتیاق تنگ شده بود و وقتی به کریکت درجه یک برگشتم، برایم خیلی راحت بود. راستش را بخواهید به خاطر تجربه ای بود که دارم. این همان گرسنگی بود که در اوایل 20 سالگی ام داشتم، میل به گلزنی بزرگ، و بعد احساس کردم اکنون می توانم برگردم و دوباره در همه سطوح بازی کنم و برای آن آماده بودم، همیشه عملکرد خوبی داشتم. “

RCB روز شنبه بازی بعدی خود را در IPL 2023 مقابل دهلی کپیتالز برگزار خواهد کرد و به دنبال کسب یک برد بزرگ دیگر است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله