ستاره CSK، آمباتی رایودو، اولین کسی است که جایزه IPL 2023 را دریافت می کند، زیرا MS Dhoni در کنار او ایستاده است. نگاه کن

تماشا کنید: ستاره CSK، آمباتی رایودو، اولین جایزه IPL 2023 را با MS Dhoni در کنار خود دریافت کرد.

MS Dhoni، Ambati Rayudu و Ravindra Jadeja جایزه IPL 2023 را دریافت کردند.© توییتر

چنای سوپر کینگز دوشنبه شبی به یاد ماندنی داشت. پس از یک تأخیر طولانی باران، مردان ام اس دهنی خونسردی خود را تا آخرین توپ فینال IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز حفظ کردند و پنجمین عنوان خود را کسب کردند. این پیروزی CSK را به همراه سرخپوستان بمبئی تحت رهبری Rohit Shama به موفق ترین امتیاز مشترک IPL تبدیل کرد. پیش از فینال، آمباتی رایودو کهنه کار CSK گفت که این دیدار آخرین مسابقه او در لیگ برتر خواهد بود. پس از پیروزی این عنوان، تصویری بزرگوارانه روی صفحه تلویزیون پخش شد. رایودو اولین بازیکن CSK بود که جام IPL 2023 را با کاپیتان CSK MS Dhoni و Ravindra Jadeja در کنار او ایستادند.

تماشا کنید: Rayudu از CSK اولین جایزه IPL را در حالی که Dhoni در کنار او ایستاده است به دست آورد

چنای سوپر کینگز به رهبری ماهندرا سینگ دونی افسانه‌ای، رکورد فوق‌العاده IPL خود را با کسب پنجمین عنوان قهرمانی با شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت در یک درگیری هیجان‌انگیز در قله در احمدآباد در روز دوشنبه به ارمغان آورد.

از زمانی که لیگ برتر هند در سال جاری آغاز شد، دونی توجه همه را به خود جلب کرد و کاپیتان در فینال رکورد پنجمین جام را به خود اختصاص داد.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه قدرت مطلق تایتان های گجرات و نه آب و هوای نامناسب در این دو روز نتوانست تیم دونی را از تساوی با رقبای سرسخت خود هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL باز دارد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله