ستاره های IPL 2008 و کاپیتان های MI-RR در مراسم هزارمین مسابقه مسابقات تجلیل شدند.

ساچین تندولکار، بازیکن افسانه‌ای کریکت هندی و کومار سانگکارا، ویکت بان سریلانکایی که در اولین فصل لیگ برتر هند (IPL) در سال 2008 به همراه هندی‌های بمبئی (MI) و پادشاهان پنجاب (که قبلا با نام Kings XI پنجاب شناخته می‌شد) شرکت کردند، به مناسبت این جشن تجلیل شدند. یکهزارمین بازی لیگ در ورزشگاه وانخده روز یکشنبه. چهل و دومین بازی لیگ برتر هند (IPL) بین هندی‌های بمبئی (MI) و راجستان رویالز (RR) در ورزشگاه وانکهد بمبئی در روز یکشنبه، هزارمین بازی در لیگ غنی از نقدینگی خواهد بود و این یک نقطه عطف دیگر در لیگ برتر خواهد بود. غنی و تزئین تاریخ مسابقات.

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرد، همگی با هندی های بمبئی، جایی که در مجموع 2334 ران در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رساند. ساچین 13 50 و 100 زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار ضربه دارد با نرخ ضربه 119.82. بهترین نتیجه ساچین در IPL 2010 بود. او در 15 مسابقه 618 دوش با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل پنج گل 50 به ثمر رساند و بهترین فردی او 89 * بود. او در آن فصل برنده کلاه نارنجی شد. MI در آن فصل دوم شد. اکنون او نماد تیم MI است.

کومار سانگکارا همچنین در 6 فصل حرفه ای خود 71 بازی IPL انجام داد و 1687 دوش با میانگین 25.95 و نرخ ضربه بیش از 121 به ثمر رساند. او 10 نیم قرن در لیگ با بهترین امتیاز 94 به ثمر رساند. ، شارژر دکن و سان رایزر حیدرآباد. فصل اول با PBKS در سال 2008 بهترین فصل او محسوب می شود که در آن 320 دوش در 10 مسابقه با میانگین 35.55 با چهار امتیاز 50 و بهترین امتیاز 94 به ثمر رساند. او اکنون مربی راجستان رویالز است.

سانجو سامسون، کاپیتان فعلی راجستان رویالز، و روهیت شارما، کاپیتان فعلی سرخپوستان بمبئی (MI)، همچنین یادگاری توسط جی شاه، دبیر هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) اهدا شد.

کاپیتان راجستان رویالز، سانجو سامسون، برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede در لیگ برتر هند (IPL) ابتدا در برابر هندی‌های بمبئی بکوبد.

راجستان تلاش می کند تا جایگاه اول جدول امتیازات را به دست آورد و پسر تولد روهیت شارما سعی می کند در چهارمین بازی خود پیروز شود تا در لیست صعود کند.

Jofra Archer و Arshad Khan به MI Playing XI پیوستند. جیسون بهرندورف و آرجون تندولکار بازی امروز را از دست خواهند داد. برای RR، ترنت بولت در کنار است.

راجستان رویالز (بازیکن یازدهم): یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (ج)، دودوت پادیکال، دروو جورل، شیمران هتمایر، راویچاندران اشوین، جیسون هولدر، ترنت بوت، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

سرخپوستان بمبئی (بازیکن یازدهم): روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (دوزیر)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت، ارشد خان.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله