“ستاره متولد می شود” – پدرو “بارسا” را در تورین کور می کند – فوتبال

پدرو هافبک 17 ساله بارسلونا شاید در پیروزی 2-0 لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس قرار نگرفته باشد ، اما این نوجوان ستاره غیرقابل تصور پیروزی بود که به مجروحانش جان بخشید و او را در معرض خطر قرار داد.

با توجه به باخت دومین شروع پیاپی ، علی رغم شکست 3-1 مقابل رئال مادرید در روز شنبه ، پدرو با جاه طلبی و شهامت برابر قهرمان ایتالیا بازی کرد و با یک پاس ملایم و دریبل مطمئن بازی “بارسا” را پیش برد.

رونالد کومان ، مربی بارسا گفت: “با دانستن سن او ، کاری که امروز انجام داد عالی بود.”

“این واقعیت که او در این سن توانست چنین مهارت و شخصیتی را نشان دهد ، من را بسیار خوشحال می کند. او بازیکن بزرگ این بارسلونا خواهد بود. “

این جوان که هفته گذشته لیگ قهرمانان را پس از گلزنی به فرنسواروس در هفته گذشته آغاز کرد ، با پاس 95 درصدی زمین را ترک کرد و بیش از 75 درصد پاس گل خود را به نیمی از حریفان داد.

او همچنین با کار دفاعی پیوست و شش بار مالکیت توپ را بدست آورد.

اما چشمگیرترین – تمایل او به جنگ با بازیکنان کلاس جهانی و شیوه آرام پاس دادن توپ تحت فشار.

روزنامه اسپانیایی مارکا با بیان اینکه “یک ستاره متولد می شود” ، افزود: همه در تورین تعجب کرده اند که این جوان لاغر و گانگستر که در ورزشگاه آلیانز به یک غول تبدیل شده کیست.

متولد جزیره تنریف پدرو گونزالو لوپز ، معروف به پدرو ، تنها فصل دوم فوتبال حرفه ای است.

بارسا او را در سپتامبر 2019 با 5 میلیون یورو (5.91 میلیون دلار) در حالی که بازیکن هنوز 16 ساله بود از لاس پالماس بیرون کشید و او فقط سه بازی برای لیگ دسته دوم انجام داد.

پیش از پیوستن به لاس پالماس در ژوئیه 2019 ، پدرو هرگز به یک باشگاه حرفه ای نرفته بود و به عنوان بازیکن در تیم آماتور یوونتود تالاب رشد می کرد.

او در سن 15 سالگی در رئال مادرید آزمایش هایی داشت اما پس از لغو اولین تمرین به دلیل کولاک در پایتخت اسپانیا ، اخراج شد.

او از همان زمان اظهار داشت که بیشتر به سبک بارسلونا مناسب است و می خواهد راه آندرس اینیستا را دنبال کند.

روزنامه AS نوشت: “پدرو برای اکثر هواداران بارسا شخصیتی تقریباً ناشناخته بود ، اما تأثیر مستقیمی در خوانش تاکتیکی او از مسابقات داشت.”

“در تورین او تأیید کرد که پسری با قدرت کافی در را می زند تا آنها را زمین بیند.”