ستاره سابق سرخپوستان بمبئی هشدار داد: بولینگ روهیت شارما اشتباهات زیادی دارد.

گجرات تایتانز روز سه‌شنبه در مسابقه IPL 2023 در احمدآباد یک پیروزی قانع‌کننده با 55 دوش مقابل هندی‌های بمبئی به دست آورد. تایتان‌ها ابتدا ضربت خوردند و در مجموع 207 دوش را به‌خاطر یک نیم قرن درخشان از شوبمن گیل (56، 34b، 7x4s، 1x6s) و کمک‌های مهم دیوید میلر (46، 22b، 2×4، 4×6) و آبیناو مانوهار (4) به دست آوردند. ، 21b، 3x4s، 3x6s). بمبئی نمی توانست با چنین قدرت آتش برابری کند زیرا نیهال وادهرا با 40 ران (21b، 3×4، 3×6) بهترین گلزن بود.

دوقلوهای افغان – رشید خان و نور احمد – پنج ویکت بین خود گرفتند. با این برد، گجرات در رتبه دوم جدول رده بندی تیمی قرار گرفت و تنها پس از چنای در نرخ خالص دوندگی، هر دو تیم هر کدام 10 امتیاز داشتند.

هاردیک پاندیا به عنوان کاپیتان اول تایتان ها در فصل گذشته موفق به کسب عنوان TATA IPL شد و به دنبال تکرار این پیروزی است. پیشرفت در تاثیر او به عنوان کاپیتان به طور قابل توجهی مثبت بوده است، آکش چوپرا

“برنده شدن در یک مسابقه از موقعیت دفاعی دشوار است، ما این را در TATA IPL دیدیم. بند کاپیتانی بسیار برجسته بود. بازی با بولرهای سریع شروع شد که اغلب به دلیل حرکت توپ با نظم و انضباط بولینگ می کردند. اسپینرها کمی بعد در زمان مناسب معرفی شدند. آنها در بازی گذشته شبنم را اشتباه ارزیابی کردند و نور را دیر آوردند و هتمایر او را مجازات کرد. او از آن یاد گرفت و مطمئن شد که اورهای نور زودتر از موعد انجام شده است. رشید و نور، دو اسپینر پنج ویکت، و به نظر می رسد که کاپیتانی هاردیک همچنان در حال بهبود است. موهیت بد بولینگ کرد، اما با این حال او را فرستاد تا فینال را برنده شود و ویکت های مهم را بگیرد، حتی اگر خودش به عنوان کاپیتان این کار را انجام دهد. او روز موهیت را از بد به خوب تبدیل کرد تا اعتماد به نفس خود را حفظ کند. من فکر می کنم هاردیک پاندیا به عنوان یک کاپیتان در حال رشد و بلوغ است.”

بمبئی در اولین اینینگ دوندگی های زیادی را رها کرد زیرا تایتان ها مخصوصاً بولینگ خود را در چند اوور آخر مجازات کردند. پارتیو پاتل، کارشناس سینما جیو و بازیکن سابق MI، حفره‌های بزرگی را می‌بیند که MI باید در حمله بولینگ خود برطرف کند: «وقتی می‌گویید بولینگ سرخپوستان بمبئی اشکالی ندارد، بزرگوار هستید. اگر فقط یک بار در مورد آن صحبت کنید، می توانید بگویید که زمین بد بود یا یک عامل مسابقه وجود داشت و توپ نمی چسبید. زمین خشکی بود و وقتی دوبار همچین کاری را انجام می دهید نشان می دهد که یک الگو در حال شکل گیری است. اگر ما در نظرات صحبت می کردیم که بمبئی اگر یک ویکت می گرفت چگونه می توانست بازی را ببندد. آنها اجازه دادند بازی به دست آنها بیفتد. وقتی تقریباً 80 دوش را در پنج اور واگذار می کنید، مجموع به یقین زیاد خواهد بود. در T20، حرکت تیمی نیز بسیار مهم است. بمبئی باید بفهمد چه کسی می تواند در اورهای مرده بازی کند و از کدام بازیکنان در چه زمانی استفاده کند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله