ساینا نوال قصد دارد به المپیک توکیو راه یابد


ساینا نوال ، ستاره بدمینتون هند ، روز شنبه گفت که او احتمالاً در المپیک توکیو شرکت می کند ، اما قبل از آن باید به ریتم خود برگردد و در مسابقات برنده شود. دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2012 لندن که در مسابقات انتخابی المپیک فدراسیون جهانی بدمینتون توکیو به جایگاه 22 ام سقوط کرد ، اخیراً با احساساتی دست و پنجه نرم می کند و احتمال دارد سال آینده در تور آسیا به میادین بازگردد. Neval در یک تعاملی مجازی گفت: “من می دانم که المپیک در ذهن همه است. این یک چیز بسیار بزرگ است ، اما قبل از آن شما باید به بسیاری از مسابقات فکر کنید. من باید به ریتم خود برگردم و بازیکنان را در 20 مسابقه برتر شکست دهم.” جلسه ای که توسط اتاق بازرگانی هند برگزار شده است.

بوق تجاری

“قبل از آن دو تا سه ماه آموزش وجود دارد. شما باید خوب باشید و هفت یا هشت تورنمنت بازی کنید ، بعد از آن فقط من به المپیک فکر می کنم. اما بله ، من قطعاً در مسابقه هستم. می خواهم خوب کار کنم و برای این “.

ساینا ، 30 ساله ، از طرفداران بزرگ راجر فدرر ، سوپراستار تنیس ، گفت که اگر آس سوییسی در کنار افرادی مانند نواک جوکوویچ ، رافائل نادال و سرنا ویلیامز در سنین نه چندان کم سن قدرتمند شوند ، او نیز می تواند.

وی گفت: “من نمونه های خوبی در جوکوویچ ، فدرر ، نادال ، سرنا می بینم که بسیار خوب کار می کنند. چرا نمی بینید که چگونه پیش می رود؟ من یک مبارز هستم و برمی گردم. اگر او این کار را انجام دهد ، چرا نمی توانم؟”

“بله ، بعضی مواقع احساس می کردم که باید” بازی را متوقف کنم “و” دیگر نمی توانم برنده شوم “. اما بعد فکر کردم که می توانم آن را فشار دهم.

وی افزود: “من عاشق جنگ هستم. آنچه در خانه نشسته انجام خواهم داد. این زندگی من است ، این شغل من است.”

شماره یک جهان سابق ، که اخیراً از مسابقات آزاد دانمارک ، که متوقف کردن همه گیری COVID-19 در تقویم بین المللی است ، کنار کشید ، گفت که این یک بار دیگر می تواند به بهترین حالت در جهان تبدیل شود.

بالا رفته

“من خوب هستم. آسیب ها نقش بزرگی دارند و برای من اتفاق افتاده است. امروز احساس خوبی دارم. می توانم این کار را انجام دهم ، می توانم بهترین نفر در جهان شوم. همیشه در ذهن من بوده است. تعهد. بهبود قطعاً اتفاق می افتد.

وی امضا کرد: “بیایید ببینیم که من چگونه می خواهم بازی کنم. من نمی خواهم ناگهان این کار را انجام دهم. من می خواهم ببینم که وقتی دیگر قادر به بازی نیستم چقدر از دست می دهم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله