ساینا نوال عکس هایی را از تعطیلات در مالدیو با همسرش پاروپالی کاسیاپ به اشتراک می گذارد

[ad_1]

ساینا نوال عکس هایی را از تعطیلات در مالدیو با همسرش پاروپالی کاسیاپ به اشتراک می گذارد

ساینا نوال و همسرش پاروپالی کاسیاپ در مالدیو هستند.© ساینا نوال / اینستاگرام


ساینا نوال و همسرش پاروپالی کاسیاپ در تعطیلات در مالدیو هستند. نوال عکسی با کاسیاپ در شبکه های اجتماعی منتشر کرد ، جایی که می توان آنها را در حال جلوی دوربین نشان داد. فید اینستاگرام Neval دارای تصاویری از سفر به مالدیو است. وی یکی از این پیام ها را امضا کرد: “روحیه جشن کامل است.” وی در دیگری نوشت: “تعطیلات مبارک”. Neval و Kasyap اوایل ماه جاری از مسابقات Open دانمارک کنار کشیدند. نوال در مصاحبه ای با PTI در 6 اکتبر گفت: “من اوپن دانمارک را ترک کردم. تصمیم گرفتم فصل را فقط در تور آسیا آغاز کنم.”

بوق تجاری

نووال گفت که او هیچ مشکلی در تناسب اندام ندارد. وی گفت: “هیچ مشكلی از نظر آسیب دیدگی وجود ندارد ، اما اگر سه تورنمنت وجود داشته باشد ، منطقی خواهد بود … من مستقیماً از ژانویه فكر كردم ، می توانم به یك تور آسیایی بروم.”

فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) فینال جام توماس و اوبر را به تعویق انداخت ، تیم ملی دانمارک را لغو کرد و سه رویداد در آسیا را به تعویق انداخت.

کاشیاپ نیز به دلایل مشابهی مسابقات Demark Open را از دست داد.

کاسیاپ گفت: “من همچنین معتقدم که نباید به یک تورنمنت ریسک کنید. بهتر است فصل را دوباره آغاز کنید ، در ژانویه در مرحله آسیا شرکت کنید.”

BWF همچنین مسابقات جهانی نوجوانان را که قرار بود به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در نیوزیلند برگزار شود ، لغو کرد.

بالا رفته

این مسابقات قبلاً از ماه مه 2020 به اکتبر و سپس سرانجام به ژانویه 2021 منتقل شده است.

دبیرکل BWF توماس لوند گفت که محدودیت در سفر به نیوزیلند و قوانین قرنطینه مربوط به همه گیری ، برگزاری این رویداد را “غیرممکن” کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]