ساینا نهوال به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی در مسابقات آسیایی غایب خواهد بود

ساینا نهوال قهرمان دو دوره بازی های مشترک المنافع به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی در مسابقات انتخابی بدمینتون کشور برای بازی های آسیایی پیش رو شرکت نخواهد کرد. انجمن بدمینتون هند (BAI) آزمایشاتی را از 4 تا 7 می در آکادمی تعالی جوالا گوتا در Telangana برگزار می کند تا تیم را برای مسابقات معتبری که از 23 سپتامبر تا 8 اکتبر در هانگژو چین برگزار می شود انتخاب کند. ساینا نهوال به دلیل مشکلات جسمانی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد. همچنین، جفت مردان کوشال راج و پراکاش راج نیز از آزمایشات کناره گیری کرده اند.”

با این حال، بقیه بازیکنانی که برای آزمایش دعوت شده‌اند، این هفته برای مکان‌های خود می‌جنگند.» ساینا آخرین بار در اورلئان مسترز بازی کرد. مرد شماره یک سابق جهان که برای مدت طولانی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، آزمایشات مسابقات قهرمانی مختلط بدمینتون آسیا در ژانویه را از دست داد. او همچنین آزمایشات بازی های مشترک المنافع را در سال گذشته از دست داد.

PV Sindhu (شماره 11)، HS Prannoy (شماره 9)، زوج مردان Chirag Shetty و Satwiksairaj Rankireddy (شماره 6) و ترکیب زنان تریزا جولی و گایاتری گوپیچاند (جهان) مستقیماً توسط BAI انتخاب شدند. . شماره 19) برای بازی های آسیایی “بر اساس رده بندی BWF 20 برتر از 18 آوریل”.

فدراسیون ملی لیست بازیکنان مرحله مقدماتی بازی های آسیایی را در تاریخ 22 آوریل منتشر کرد و 28 آوریل را به عنوان آخرین مهلت تایید صلاحیت تعیین کرد.

کیدامبی سریکانث دارندگان مدال های نقره و برنز قهرمانی جهان (شماره 23 جهان) و قهرمان بازی های مشترک المنافع، لاکشیا سن (شماره 24 جهان)، برنده مسابقات اورلئان مسترز سوپر 300، پریانشو راجاوات، قهرمان ملی میتون مانجونات، و قهرمان المپیک توکیو، نی من سای پرانئت بودند. بازیکنان انفرادی که باید در مسابقات آزمایشی شرکت کنند.

در بخش انفرادی بانوان آکاشتی کاشیاپ، مالویکا بانسود، آشمیتا چلیها، اوناتی هودا در مسابقات آزمایشی اجرا خواهند کرد. هر کدام سه بازیکن برای انفرادی مردان و زنان انتخاب خواهند شد، در حالی که دو دونفره مختلط، یک دونفره مردان و یک دونفره زنان از آزمایشات انتخاب خواهند شد.

لیست بازیکنان تست های مقدماتی بازی های آسیایی 2023:

انفرادی مردان:لاکشیا سن، کیدامبی سریکانث، پریانشو راجاوات، میتون مانجونات، سای پرانیت، میسنم میرابا، بهارات راگاو، انسال یاداو، سیدانت گوپتا

انفرادی بانوان:آکرشی کاشیاپ، مالویکا بانسود، آشمیتا چالیها، آدیتی بات، اوناتی هودا، آلیشا نایک، سریانشی والیشتی، آنوپاما آپادحیای

دونفره مردان: MR Arjun/Dhruv Kapila، Krishna Prasad/Vishuvardhan، Suraj Goala/Pruthvi Roy، Nitin HW/Sai Prathik.

دونفره بانوان: آشوینی بات/شیخا گوتام، تانیشا کراستا/آشوینی پوناپا، رادیکا شارما/تانوی شارما

دونفره مختلط: روهان کاپور/سیکی ردی، سای پراتیک/تانیشا کراستا، هاریهاران/وارشینی، هماگندرا بابو/کانیکا کانوال.

موضوعات مطرح شده در این مقاله