ساچین تندولکار “زمان با طبیعت” را سپری می کند ، عکس هایی با پس زمینه زیبا

در گذشته نه چندان دور ، ساچین تندولکار عکس های زیادی را منتشر کرده است که عشق او به طبیعت را به تصویر می کشد.© اینستاگرام


ساکت تندولکار کریکت افسانه ای هند روز پنجشنبه برای به اشتراک گذاشتن یک پیام رنگارنگ به اینستاگرام رفت. پیرمرد 47 ساله را می توان در پس زمینه ای زیبا در عکسی که در یک سکوی رسانه های اجتماعی منتشر شده مشاهده کرد. در این تیتر آمده است: “هیچ چیز مانند گذراندن وقت با طبیعت نیست! در گذشته نه چندان دور ، Tendulkar تصاویر زیادی را منتشر کرده است که عشق او به طبیعت را به تصویر می کشد و این یکی دیگر از تصاویر مشابه است.

بوق تجاری

کاپیتان پیشین هند اخیراً برای بیان خواسته های خوب خود در مورد Diva به سکوی رسانه های اجتماعی رفت. این خانم 47 ساله همه را تشویق می کند تا روشن شوند و زندگی خود را روشن تر کنند. این تیتر در پیامی در اینستاگرام نوشت: “معجزه لرزش! نور عزیز و زندگی را روشن تر کن”.

در مرحله بعدی ، نشریه شامل تصویری از وی در زمینه ای زیبا با نور خوب بود که در آن دو دست رژیم داشتند.

ساچین در نوامبر 1989 اولین بازی خود را برای تیم ملی هند انجام داد. او اولین بازی خود را در یک مسابقه آزمایشی برابر پاکستان در کراچی انجام داد وقتی که او فقط 16 سال داشت. در مرحله بعدی ، ساچین اولین بازی خود را در ODI در همان سال ، در ماه دسامبر انجام داد.

بالا رفته

این بازیکن 47 ساله در تاریخ بازی تنها کسی است که در همه قالب ها 100 قرن بین المللی به ثمر رسانده است. در مرحله بعدی ، ساچین از یک معیار منحصر به فرد برخوردار است که 200 مسابقه را در طولانی ترین قالب انجام داده است.

امروز کریکت افسانه ای رکورد بیشترین تعداد اجرا در قالب ODI و Test را در اختیار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله