ساچین تندولکار از “هدیه ویژه” برایان لارا رونمایی کرد ، کریکت هند غربی به او بازنشسته شد


نشان خفاش هند ، ساچین تندولکار ، خروج خود از کریکت بین المللی را در این روز در سال 2013 اعلام کرد. Tendulkar زمان سفر بین المللی کریکت خود را پس از 24 سال حضور در ورزشگاه خانگی خود در Wankhead در بمبئی اعلام کرد. روزی که کل کشور از Tendulkar بخاطر کمک عظیمش در کریکت هند یاد کرد ، استاد نظامی به توییتر رفت تا “هدیه فوق العاده” را که از دوست عزیزش برایان لاری و هیئت کریکت غرب هند دریافت کرد با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

بوق تجاری

“#OnThisDay سال پیشwindiescricket و دوستانمBrianLara وhenrygayle این طبل استیل فوق العاده را به من هدیه دادند. طبل من همیشه قدردان چنین هدیه ای فوق العاده خواهم بود و از آنها بخاطر عشق و احترامشان تشکر می کنم. دوباره متشکرم.BCCI ،” ساچین در توییت خود نوشت .

ساچین در ویدئویی که در سایت میکروبلاگینگ منتشر شده است ، از کل تیم West Indies برای عشق و احترامشان تشکر کرده است. وی در این ویدئو همچنین گفت که وقتی لارا به خانه اش مراجعه کرد ، او در حال نواختن ساز بود و صدای آن عجیب بود. بعداً ساچین نیز ساز زد.

“دقیقاً یک سال پیش ، در همین روز این تخته استیل زیبا از کریکت غرب هند ، تمام تیم و دوست عزیزم برایان لارا به من هدیه داده شد. برای من این به معنای عشق و احترامی است که به من نشان داده اید و من به شما تلافی می کنم. بسیار ممنونم برای یک هدیه ویژه ، “ساچین در ویدئو گفت.

بالا رفته

“به یاد دارم وقتی برایان لارا به خانه آمد ، آن را پخش کرد و به نظر عجیب آمد. بیایید ببینیم آیا می توانم کمی بازی کنم. من می دانم که چنین چیزی صدا نخواهد کرد ، اما از همه شما تشکر می کنم. از همه شما متشکرم برای من انجام شد ، “او قبل از نواختن ساز گفت.

تندولکار تنها بازیکنی است که در طول تاریخ 200 مسابقه را در طولانی ترین قالب انجام داده و 100 قرن بین المللی را در قالب های مختلف به ثمر رسانده است. او در حال حاضر رکورد جهانی بیشترین اجرای مسابقات کریکت 50 و بیشتر را دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله