ساچین تندولکار ، برایان لارا رقابتی رقابت در زمین گلف. تماشا کردن

ساچین تندولکار ، برایان لارا رقابتی رقابت در زمین گلف.  تماشا کردن

ساچین تندولکار و برایان لارا می خواهند با کریکت در زمین گلف کنار بیایند.© توییتر


ساچین تندولکار و برایان لارا به عنوان دو بازیکن برتر تاریخ کریکت شناخته می شوند. درخشش و سازگاری چشمگیر آنها زمینه را برای یک رقابت بزرگ فراهم کرد ، زیرا آنها همیشه تحت فشار بودند تا کشورهای خود را به سمت پیروزی سوق دهند. تندولکار و لارا کاملاً بیرحمانه نسبت به یکدیگر رفتار کردند و در پی برتری یکی پس از دیگری رکورد را از بین بردند. اگرچه خارج شدن از بازی معمولاً چنین رقابتی را به پایان می رساند ، اما به نظر نمی رسد که برای دو افسانه بازی صدق کند. اکنون Tendulkar و Lara در تلاشند تا با کریکت سازش کنند ، این بار در زمین گلف ، همانطور که در یک فیلم منتشر شده در حساب رسمی Tendulkar در اینستاگرام دیده می شود. در زیرنویس آمده است: “brianlaraofficial و من … این بار در زمین گلف”

بوق تجاری

Tendulkar در حال حاضر در دفاع از قهرمان لیگ برتر هند (IPL) بمبئی هند (میشیگان) ، که در سیزدهمین دوره لیگ غنی ها به عنوان معلم ، پیروز ظاهر شد ، نقش دارد.

در فینال میشیگان با پنج دروازه پایتخت های دهلی (DC) را شکست داد و عنوان پنجم خود را از آن خود کرد.

کاپیتان روهیت شارما بهترین گلزن فینال شد و 68 گل از 51 زایمان را به ثمر رساند ، زیرا حق امتیاز مستقر در بمبئی با 157 رانندگی با هشت گل هدف خود را به دست آورد.

بالا رفته

Tendulkar به مدت 25 سال به عنوان بالاترین گلزن در آزمون ها و ODI به حرفه بازیگری خود پایان داد. این مرد 47 ساله ، 15921 مورد از 200 آزمایش و 18،426 مورد از 463 مورد ODI را جمع آوری کرده است.

لارا رکورد بالاترین رده بندی انفرادی را به خود اختصاص داده است – 400 شکست بدون شکست برابر انگلیس در آنتیگوا در سال 2004.

مباحث ذکر شده در این مقاله