ساوت گیت امیدوار است در صورت میزبانی انگلیس از اسکاتلند در فینال یورو ، هواداران بتوانند برگردند

گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس از دیدار با اسکاتلند در مسابقات قهرمانی اروپا سال آینده لذت می برد و ابراز امیدواری کرده است که هواداران مجاز به تماشای این مسابقات در ورزشگاه ومبلی باشند. ساوت گیت پس از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ایرلند در ومبلی روز پنجشنبه به دلیل همه گیری COVID-19 ، اظهار داشت که بسیار خوشحال است که اسکاتلند از سال 1996 تاکنون توانسته است به اولین فینال قهرمانی اروپا راه یابد.

استیو کلارک ضربات پنالتی 5-4 را در صربستان تضمین کرد و پس از وقت اضافی 1-1 به پایان رسید تا جای خود را در گروه D مسابقات 24 کشور که شامل انگلیس ، جمهوری چک و نایب قهرمان جام جهانی است ، رزرو کند. 2018. کرواسی.

“عجب بازی ای. قطعاً زندگی ما را پیچیده می کند. ساوت گیت به بی بی سی گفت: امیدواریم که این یک موقعیت خارق العاده با هواداران باشد ، اما این تنها چیزی است که هیچ یک از ما قادر به کنترل آن نیستیم.

“من مخصوصاً برای استیو خوشحالم. او پسر خوبی است و عالی کار کرده است. این ویندوز بازی خواهد بود.

“آنها تیمی دارند که به سرعت پیشرفت می کند. بازیکنان زیادی در دو یا سه سال گذشته ظاهر شده اند – مانند جان مک گین ، اسکات مک تامینا ، کایران تیرنی ، اندرو رابرتسون.”

جک گریلیش ، بازیکن سازنده استون ویلا ، که برای انگلیس مقابل ایرلند شروع به کار کرد و تحت تأثیر قرار گرفت ، گفت که یک ماه طول کشید تا انگلیس در ژوئن با اسکاتلند دیدار کند.

“این برای همه افراد درگیر عالی است ، به خصوص اگر بتوانیم ومبلی را تا زمان رسیدن پر کنیم. انگشتانش عبور کرد زیرا یک روز باورنکردنی خواهد بود ، “گریلیش اضافه کرد.

“یکی از دوستان خوب من (هم تیمی استون ویلا) جان مک گین در یورو بازی خواهد کرد ، بنابراین من هم برای او خوشحالم.”

تیم بعدی انگلیس طی سه روز یکشنبه در گروه 2 لیگ ملت ها به مصاف بلژیک و ایسلند می رود.