سانجو سامسون رشید خان را برای 3 شش بار متوالی در همان اوور بولد می کند

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که می‌بینید رشید خان چرخنده افغانستان توسط خفاش از هم جدا شده است. در مسابقه بین گجرات تایتانز و راجستان رویالز، سانجو سامسون رشید را با شکست دادن سه شش ششم متوالی در یک تک اوور، پاکسازی کرد. یکی از بهترین مهاجمان تاریخ، سامسون قدرت تهاجمی خود را با قدرت کامل به نمایش گذاشت و مسلما بهترین اسپین بولر جهان را به جا گذاشت. به لطف اکسپلویت های سامسون، راجستان رویالز به هدف 178 ران در برابر تایتان ها با 4 توپ خالی رسید.

راجستان پس از از دست دادن چهار ضربه زن برای تنها 55 ران، در مشکل به نظر می رسید. با این حال، کاپیتان سامسون نمی خواست اجازه دهد همه چیز بگذرد. دروازه بان از همان ابتدا مسئولیت را بر عهده گرفت و تنها 32 توپ را با 3 توپ چهار و 6 شش تا 60 ضربه زد.

بعداً این شیمران هتمایر بود که تعقیب و گریز تیمش را با یک ضربه بدون شکست 56 ران 26 توپ تکمیل کرد.

پس از بازی، سامسون پیروزی تیمش مقابل مردان هاردیک پاندیا را روشن کرد.

“وقتی مخالف با کیفیت را روی یک ویکت با کیفیت بازی می‌کنید، چنین بازی‌هایی را دریافت می‌کنید. من بسیار خوشحالم که در چنین بازی‌ای شرکت می‌کنم و به برتری می‌رسم. مهم این بود که بولرهایمان را تغییر دهیم، آنها کریکت با کیفیت بازی کردند و ما باید به آن احترام بگذاریم. امروز کل تیم خوب ظاهر شد و ما توانستیم آنها را به حدود 170 محدود کنیم. شروعی که داشتیم نشان می دهد که چه ویکت خوبی بود.

توپ جدید، کیفیت بولینگ سوئینگ، خوب بود و ما باید به آن احترام می گذاشتیم. اما امروز آمدن زامپا راهی برای مبارزه با رقبا بود. او یک مسابقه برای میلر بود و تقریباً یک ویکت می‌گرفت، اما او موقعیت‌های آسان را دوست ندارد، ما دوست داریم او را در آن موقعیت‌ها قرار دهیم، زیرا او معمولاً از آن موقعیت‌ها بازی‌ها را برای ما می‌برد.”

با این برد، رویالز با 4 برد از 5 مسابقه، صدرنشین جدول رده بندی IPL 2023 شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله