سامیت ناگال از هند قهرمان ATP رم شد

سامیت ناگال، بازیکن تنیس هندی با پیروزی ناراحت کننده مقابل جسپر دی یونگ هلندی برتر در روز یکشنبه در رم، اولین بازیکن این کشور شد که در مسابقات ATP Challenger در زمین خاکی اروپا پیروز شد. ناگال 25 ساله دی یونگ را که بیش از 100 پله از هندی در رده بندی انفرادی ATP جلوتر است، 6-3 6-2 شکست داد و سومین عنوان چلنجر ATP خود را به دست آورد و اولین بار از زمان قهرمانی خود در بوئنوس آیرس در سال 2019. . که در رتبه 347 جهان قرار دارد، برای غلبه بر حریف هلندی سه سال کوچکتر خود که در حال حاضر در رتبه 234 جهان قرار دارد، مشکل چندانی نداشت.

ناگال که به طور ثابت در تیم دیویس کاپ هند حضور داشت، در مسیر رسیدن به فینال باید شش مسابقه سخت از جمله دو دور مقدماتی انجام می داد.

او پیش از غلبه بر چالشی سخت از ویکتور دوراسویچ نروژی رتبه اول (ATP 302) در دور اول مقدماتی، جاسپ برتینی از ایتالیا را شکست داد تا جایگاه خود را در دور اصلی تضمین کند.

برنده دونفره ویمبلدون در سال 2015 سپس فرانچسکو ماسترلی (ATP 172) را در خانه در دور اول شکست داد و سپس فاوست تاباکو ایتالیایی را با نتیجه 6-3 و 6-0 شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

ناگال که در دور اول بازی‌های المپیک 2020 توکیو، دنیس ایستومین از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم مقابل دانیل مدودف، بازیکن روس شکست خورد، با شکست دیگر حریف برتر هلند، مکس هاکس، راهی نیمه‌نهایی شد. . در یک رویداد رومی

هندی در مواجهه با حریف سرسخت بلژیکی Joris de Loor که در رتبه هشتم قرار داشت، ست اول را به بازیکن رده 198 با نتیجه 2-6 شکست داد و سپس دو ست بعدی را 7-5 و 6-4 برد تا به دور عنوان قهرمانی صعود کند.

رامش کریشنان، بازیکن افسانه‌ای هندی، در سال 1982 برنده مسابقات آزاد ATP اشتوتگارت در زمین خاکی شد، اما این یک تورنمنت ATP Tour، یک تورنمنت سطح بالاتر بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله