“سال گذشته دینش کارتیک…”: Faf du Plessis دستور وسط RCB را در خط شلیک قرار می دهد.

Faf du Plessis در مراسم معرفی پس از بازی© BCCI/Sportzpics

پس از باخت به گجرات تایتانز (GT)، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) فاف دو پلسیس گفت که عدم دویدن از رده میانی، ویکت‌ها در اوورهای میانی، ناتوانی در پایان دادن به بازی‌ها و فقدان بت‌زنان خوب در رده پایین‌تر به این موضوع کمک کرده است. برای خروج این تیم از مرحله لیگ. قرن‌های Shubman Gill در 101 ران کلاسیک ویرات کوهلی که به GT کمک کرد RCB را در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در روز یکشنبه در ورزشگاه M.Chinnaswamy با 6 ویکت شکست دهد، صدرنشین شد.

“بسیار ناامید شدم. ما امشب با یک تیم واقعا قدرتمند بازی کردیم، صد شگفت انگیز از شوبمان. در اینینگ دوم بسیار خیس بود. در اینینگ اول نیز خیس بود اما در اینینگ دوم چنگال زیادی نداشتیم و همچنین داشتیم. ویرات یک شوت باورنکردنی زد تا به ما فرصت بدهد و فکر کرد که نتیجه خوبی است اما شوبمن فوق العاده خوب بازی کرد تا بازی را از ما بگیرد.” -ارائه مسابقه

از نقطه نظر ضربتی، 4 نفر برتر نقش بسیار خوبی داشته اند. ما در طول فصل به طور مداوم چند دوش از رده میانی را واگذار کرده‌ایم، به خصوص در انتهای اینینگ و همچنین در اوورهای میانی، شاید آن‌قدر که می‌خواستیم ویکت نگرفتیم. او (کهلی) کریکت بسیار خوبی در طول فصل بازی کرد و به عنوان یک شریک، احتمالاً در هیچ بازی کمتر از 40 نفر به عنوان ترکیب افتتاحیه نخواهیم داشت. ما باید در بازی های پایانی خود، به خصوص در بازی های عقب، پیشرفت زیادی داشته باشیم. سال گذشته DK (Dinesh Karthik) یک پچ بنفش داشت و بازی ها را در چپ، راست و مرکز تمام می کرد، اما این فصل اینطور نبود. و وقتی تیم‌هایی را می‌بینید که موفق هستند، آن‌ها چند مهاجم خوب پنج به شش دارند، احتمالاً شش و هفت.»

Du Plessis همچنین یک IPL 2023 به یاد ماندنی را با خفاش به پایان رساند. او در 14 مسابقه، 730 دوش را با میانگین 56.15 و 153.68 به ثمر رساند. او همچنین در این فصل هشت نیم قرن به ثمر رسانده است که بهترین گل آن 84 بوده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله