زیوا پس از برد CSK به میدان می دود تا به MS Dhoni سلام کند. طرفداران ویدیوی فوق العاده را دوست دارند

همسر MS Dhoni ساکشی و دختر زیوا در ورزشگاه MA Chidambaram برای حمایت از چنای سوپر کینگز (CSK) در بازی IPL 2023 خود در برابر دهلی کپیتالز در روز چهارشنبه حضور داشتند. در آستانه مسابقه، دانی از تمرینات سخت برای بازی فوتبال با دخترش در Chepauk استراحت کرد. با این حال، پس از اینکه CSK DC را شکست داد، یک لحظه دوست داشتنی دیگر بین Dhoni و Ziva در رسانه های اجتماعی منتشر شد.

در حالی که مراسم معرفی پس از بازی در جریان بود، زیوا به سمت دونی که منتظر اجرا بود دوید و او را در آغوش گرفت.

کاربران اینترنت در واکنش به این ویدیوی شایان ستایش از عشق گیج شده بودند:

کامئوهای دیرهنگام از Dhoni، Ravindra Jadeja و بولینگ منضبط به CSK کمک کرد تا با پیروزی 27 ران مقابل DC به جایگاه خود در پلی آف IPL نزدیک شود.

Dhoni که 20 گل از 9 توپ به ثمر رساند، یک جایگاه کلیدی با جایگاه ویکت هفتم 38 با راویندرا جادجا که 21 گل به ثمر رساند، چنای را به 167-8 رساند.

ماتیشا پاتیران سریع سریلانکایی سه ویکت برای کمک به محدود کردن دهلی به 140-8 به دست آورد زیرا چنای با هفت پیروزی از 12 مسابقه، جایگاه دوم خود را در جدول 10 تیمی تثبیت کرد.

دهلی به رهبری دیوید وارنر که فصل را با 5 شکست آغاز کرد، همچنان در انتهای جدول قرار دارد و به جز رقابت های پلی آف خارج از جدول است.

Dhoni، که بسیاری گمان می‌کنند آخرین IPL خود را به عنوان بازیکن بازی می‌کند، جمعیت تقریباً پر را با دو شش ششی خود از بازوی چپ خلیل احمد به جنون کشاند.

Dhoni چنای را به چهار عنوان IPL رسانده است و جمعیت زیادی را در همه مکان‌ها در سراسر هند جذب می‌کند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله