زین الدین زیدان می گوید کریم بنزما و وینیسیوس جونیور بعد از مشاجره ادامه می دهند

[ad_1]


زین الدین زیدان ، مربی روز جمعه گفت: اختلاف بین کریم بنزما ، مهاجم ستاره رئال مادرید و وینیسیوس جونیور ، که در جریان بازی لیگ قهرمانان در مونشن گلادباخ آغاز شد ، “پایان یافت”. وقتی رئال مادرید پس از استراحت روز سه شنبه در ساعت 1: 0 آماده شکست می شد ، در مقابل “بوروسیا” با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد ، دوربین ها و میکروفون ها در تونل مکالمه ای را در بنزما فرانسوی و هموطن فرلاند مندی مدافع ضبط کردند. بنزما 30 ساله با اشاره به وینیسیوس 20 ساله گفت: “او آنچه را که می خواهد انجام می دهد. با او بازی نکن ، برادر. او علیه ما بازی می کند.” سپس این زوج دیده می شوند که با وینیسیوس صحبت می کنند ، اگرچه کلمات توسط میکروفون ضبط نشده اند.

بوق تجاری

در دقیقه 70 وینیسیوس با ادن هازارد جایگزین شد و “رئال” با نتیجه 2-0 شکست خورد. بنزما در دقیقه 87 گلزنی کرد و کاظمیرا در وقت های اضافی تساوی 2: 2 را نجات داد.

سخنان بنزما در رسانه های اسپانیا بسیار گسترده شد. روز جمعه ، زیدان تأیید کرد که مهاجمان حرف هایی دارند.

زیدان فرانسوی گفت: “بین بنزما و وینیسیوس بحث شد.” – و همه ، همه چیز.

“این خیلی اتفاق می افتد ، آن چیزهای کوچکی که بین دو بازیکن در زمین اتفاق می افتد. واقعاً ، من این را نمی گویم تا مشکلی پیش نیاید زیرا آنچه اتفاق افتاده است ، اما این اتفاقی است که هر از چند گاهی هنگام بازی شما رخ می دهد جایی که کمی تنش وجود دارد ، “زیدان گفت.

زیدان گفت: “تنها چیز این است که شما نمی توانید اجازه دهید او آویزان شود.”

زیدان گفت: “بحثی بین دو بازیکن وجود دارد و همه چیز به پایان رسیده است. روز بعد ما به سراغ دیگری خواهیم رفت.”

بالا رفته

زیدان افزود: “من می دانم كه مردم چطور این بحث های كوچك را دوست دارند. اما فقط می توانم بگویم كه این اتفاق افتاده است و دوباره این اتفاق خواهد افتاد. و من فكر می كنم كه هر از گاهی ، با كیفیت بالا ، شخصیت تیم را نیز نشان می دهد.” که او از تجربه برجسته است.

“این اتفاق افتاد ، و نه فقط من با یک بازیکن دیگر ، بلکه بازیکنان دیگر با من.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]