زوج ساتویکسایراج رانکیردی-چیراگ شتی پس از 52 سال در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا مدال دو نفره مردان را کسب کردند.

عکس فایل Satwiksairaj Rankireddy و Chirag Shetty.© AFP

جفت برتر دو نفره مردان هند متشکل از ساتویکسایراج رانکیردی و چیراگ شتی پس از 52 سال پس از غلبه بر دونفره باتجربه اندونزیایی محمد احسان و هندرا ستیاوان در مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه موفق به کسب مدال دونفره در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا شدند. دو تیم هند با نتیجه 21 بر 11 و 21 بر 12 پیروز شدند. رانکیردی و شتی اکنون در چهار رویارویی اخیر خود با لی یانگ و وانگ چی لین از چین تایپه روبرو می شوند. پیش از این، پی وی سیندو، دارنده دو مدال المپیک، یک بازی برتری را از دست داد و در مرحله یک چهارم نهایی انفرادی زنان، مغلوب آن سه یونگ از کره جنوبی شد.

سیندو، بازیکن هشتم، بازی اول را 21-18 برد، اما در دو بازی بعدی کاملاً نامتعادل به نظر می رسید، که او با نتیجه 5-21 9-21 شکست خورد تا یانگ به نیمه نهایی راه یابد.

امید دیگر هند، HS Pranay، نفر هشتم، نیز در مرحله یک چهارم نهایی انفرادی مردان پس از شکست در اواسط راه مقابل کانتا سونیاما از ژاپن، تعظیم کرد.

پرانوی با 11-21 9-13 عقب بود که به دلیل مصدومیت بازنشسته شد.

در اوایل روز، روهان کاپور و ان سیکی ردی، بازیکنان مقدماتی، قبل از شکست در یک مسابقه دونفره مختلط سه بازی سخت مقابل دژان فردیناند و گلوریا امانوئل ویجاجا از اندونزی، سخت مبارزه کردند.

این زوج هندی یک ساعت و پنج دقیقه جنگیدند و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 18-21 21-19 15-21 شکست خوردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله

بدمینتون Satwiksairaj Rankireddy چیراگ شتی